• poirot

Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .

Här kan vi utan hämningar ösa beröm över varandra, kasta skit på varandra och, framförallt, håna alla som inte kan leva upp till våra stränga krav. Välkomna ni som kan tänkas känna er hemma.

• Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .
  • lövet2

Ååå, en fristad! Det dyker väl inte upp någon särskrivare bara? *ser ängslig ut*

• Enter Sandman

Å, så trevligt och lite läskigt. 

Jag vet massor jag skulle vilja ösa beröm över, framförallt dom som kämpar mot dumheten, som nihka, effemga, Dorian, och många, många fler, ni är mina idoler.
    Sen finns det några puckon som jag skulle vilja rulla i tjära och aska, också. 
    Här har jag stött på åsikter jag trodde var utdöda sen decennium tillbaka.
    Som att kvinnor inte kan våldtas av sina män, våldtäkter är enbart överfallsvåldtäkter gjorda av främmande män.
    Eller som att en kvinna som får livmodercancer får det för att hon varit promiskuös.
    Sånt gör att jag dunkar huvudet i tangentbordet mellan varven,men jag antar att alla ställen har sin beskärda del av puckon och dom är i minoritet.
    Dom flesta är kloka och bra.        

• poirot

Puckorna är i minoritet men har starka lungor  

• Tygtiiger

Idag känner jag mig härligt dryg och bättre än många! 

Jag känner att mitt ego behöver gödas än mer.

(Och jag håller i stort med sandman ovan, jag har läst samma trådar men nu håller jag mig undan våldtäktstråden så mycket jag kan för att skona mina stackars binjurar.) 

Krupke, we've got problems of our own!
  • sextiotalist

Haha, fick tipset av Poirot, följer gärna med :)

• poirot

Ja, jag försökte komma på vilka gästböcker jag skulle spamma! jag har missat 90% men det löser sig!

• lövet2

Varför har du ett plommon / körsbär / whatever som avatar, poirot? Man känner liksom inte igen dig!

• poirot
    lövet2 skrev 2013-10-27 08:22:06 följande:
    Varför har du ett plommon / körsbär / whatever som avatar, poirot? Man känner liksom inte igen dig!
    Det var ett skämt och sedan orkade jag inte ändra tillbaks
  • poirot

Nu är jag tillbaks, med poirot i "fat girl's angle"!

• sextiotalist
    Tygtiiger skrev 2013-10-27 08:11:07 följande:
    Idag känner jag mig härligt dryg och bättre än många! 

Jag känner att mitt ego behöver gödas än mer.

(Och jag håller i stort med sandman ovan, jag har läst samma trådar men nu håller jag mig undan våldtäktstråden så mycket jag kan för att skona mina stackars binjurar.) 
    vissa trådar måste man undvika för att inte få hjärnblödning, maximalt adrenalinpåslag och annat otrevligt som kan dyka upp
Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .