• poirot

Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .

Här kan vi utan hämningar ösa beröm över varandra, kasta skit på varandra och, framförallt, håna alla som inte kan leva upp till våra stränga krav. Välkomna ni som kan tänkas känna er hemma.

• Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .
  • Themis

Halleååå, ei de häur ni ei?

Holy mama, i Skåne blåser vi bort helt och hållet.

Husfasader rasar, färjor sliter sig, Öresundsbron är inte så jävla förvånande väldigt stängd och orkanen behagar dessutom heta Judas!

Kondomer förebygger minibuss-innehav. /Okänd
  • Themis
    Themis skrev 2013-10-28 18:02:52 följande:

Husfasader rasar, färjor sliter sig, Öresundsbron är inte så jävla förvånande väldigt stängd och orkanen behagar dessutom heta Judas!
    Och nu rättar omgivningen mig och säger att fanskapet heter Simone, men den blev omskriven som Judas i morse.

Jag hade också varit pissed off om jag tvingades byta kön bara sådär.
  • sär skriven
    Themis skrev 2013-10-28 18:07:07 följande:
    Och nu rättar omgivningen mig och säger att fanskapet heter Simone, men den blev omskriven som Judas i morse.

Jag hade också varit pissed off om jag tvingades byta kön bara sådär.
    Haha! Ja här får man också hålla i hatten minsann. Än så länge har vi ström i alla fall.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Aniiee

Lider med er. Här regnar det bara. Hundarna vill gå ut, men så fort de komemr ut i regnet så vill de in igen....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2013-10-28 18:11:06 följande:
    Lider med er. Här regnar det bara. Hundarna vill gå ut, men så fort de komemr ut i regnet så vill de in igen....
    Det är ganska mysigt faktiskt. I såna här lägen är man glad att man INTE bor i hus..!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • lövet2

Såg läskiga bilder i Aftonbladet. Är ganska glad över att bo i norr i dag ...
  • Themis
    sär skriven skrev 2013-10-28 18:13:54 följande:
    Det är ganska mysigt faktiskt. I såna här lägen är man glad att man INTE bor i hus..!
    Ja, eller jobbar i Danmark. Har en kompis som sitter fast i Köpenhamn, och folk som landade på Kastrup 16.20 sitter kvar i planet ännu för de vågar inte släppa av dom- hur kul hade det varit? :-0

Jävla tur att jag reste hem med X2000 igår och inte ikväll!!
  • KimPossible
    Aniiee skrev 2013-10-28 18:11:06 följande:
    Se, det där är en anledning till att jag aldrig kommer att skaffa hund! Och varje gång det är ruskväder så påminner jag ungarna (som tjatar ibland) om att "Titta nu, visst är det jättebra att vi inte har hund?! Då hade ni behövt gå ut och gå med den nu."

Varpå de slutar tjata för ett tag.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Aniiee
    KimPossible skrev 2013-10-28 18:37:13 följande:
    Se, det där är en anledning till att jag aldrig kommer att skaffa hund! Och varje gång det är ruskväder så påminner jag ungarna (som tjatar ibland) om att "Titta nu, visst är det jättebra att vi inte har hund?! Då hade ni behövt gå ut och gå med den nu."

Varpå de slutar tjata för ett tag.  
    Bra poäng =) Nu råkar ju JAG gilla regn...... men inte hundarna.....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • KimPossible
    Aniiee skrev 2013-10-28 18:47:13 följande:
    Bra poäng =) Nu råkar ju JAG gilla regn...... men inte hundarna.....
    Haha. Skaffa typ kattlucka fast för hundar? Finns det såna btw, det borde det göra. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .