Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Varför hatar folk SD?

Folk som hatar SD är av samma paralyserade/rörelsehindrade gäng som bara sitter och väntar på nästa check från skattekistan och hoppas att allt ska vara som det varit förr.

Folk som hatar SD gör det för att de inte vill höra det SD säger trots att de innerst inne VET att det stämmer.

Folk som hatar SD gör det för att de vill visa sig goda vänner med våra invandrare - bara för att de vill känna sig lite bättre i jämföre med sina egna usla liv.

~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Errol Flynn skrev 2014-01-22 14:41:09 följande:
    Jag  vet inte. Afghanistan kanske. Kvinnor är väl värda mindre än vägdamm där. Hyrde en fantastiskt bra dokumentär om kvinnorna i Afghanistan.

www.svd.se/kultur/film/systrar-bakom-dubbla-g...

Jag kan nog säga att Sverige inte skulle lida om vi slapp manlig invandring från nämnda land.

www.aftonbladet.se/nyheter/article17440087.ab

Afghanistan är världens farligaste land för kvinnor och den kulturen skulle jag inte ens vilja ta in 1% av.
    Samma här. Tror du någon törs klicka på länkarna??
  • UniqueSnowflake

Finns det ingen som håller topic längre? Topic är "Varför hatar folk SD?"

Någon som vill svara?

• UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-01-27 20:10:51 följande:

Varför det? Du har ju sagt att du inte är SDare. Lite märkligt att inte vilja att det partiet man röstar på ska ha makten. Men om SvP är förstahandsvalet för dig är det logiskt att rösta på SD. De står ju varandra nära och lyckligtvis är en röst på SvP en röst i papperskorgen pga 4%-spärren så i så fall förstår jag mer hur du tänker.
    På vilket sätt står SD och SvP varandra nära? Gärna oberoende källa på detta.
  • UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-28 14:10:32 följande:

Varför?

För att sverigrdemokrater för sin vidriga opinionsbildning på ett vis som får rasism att uppträda relativt städat i skallen och smakfullt.

Tycker att svensken kan rösta för helt öppna gränser - så att dessa lågbudgetsvenskar och våldtäktsförställare förhoppningsvis lämnar landet.

Vänta lite nu... du insåg säkert att du skulle få följdfrågor på detta!

1a du vill alltså förbjuda SD att föra sin opinionsbildning? 1b Trots att du bör veta att det är olagligt?

2a du anser att de gör detta på ett rasistiskt sätt? 2b HURDÅ, exakt?
    3 vilka är "lågbudgetsvenskarna", vad menar du med det?
    4a vilka är "våldtäktsförställare" - menar du folk som förställer våldtäkter, dvs fejkar våldtäkter? Hur menar du att de "förställer våldtäkter? 4b Är inte det att underminera för alla våldtäktsoffer, att påstå att de fejkar?  4c Vad har du för källa på detta?

5 "Lämna landet" ja jag vill hemskt gärna att alla brottslingar som döms och saknar både PUT och sv mbskap sparkas hem igen.

6 Varför i hela friden ska svensken rösta för öppna gränser? Botten är ju nådd redan! 22 000 syrier eller vad det nu var, mot normalt 5000 flyktingar per år!

• UniqueSnowflake

Vad digestive vill säga är alltså att svenska tjejer som anmäler invandrare för våldtäkter FEJKAR?

Har jag uppfattat dig korrekt rätt?

• UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-28 14:44:28 följande:
    Fanns det fler knasiga frågor på lager?
    Okej...
    ska försöka bena ur. Mina inläggsrader i kursiv stil, dina inläggsrader i fet stil.
    REPRISFRÅGORNA i _röd_ text.

Du påstår:

"att sverigrdemokrater för sin vidriga opinionsbildning på ett vis som får rasism att uppträda relativt städat i skallen och smakfullt."

Jag frågar då:
    "2a du anser att de gör detta på ett rasistiskt sätt? 2b HURDÅ, exakt?"

Ditt svar blir:
    "2. Nej, det står inte så"
    Hur är detta ett svar på min fråga? Återigen, min fråga, så tydlig som möjligt:

2 |:| HUR för SD sin opinionsbildning på ett rasistiskt vis? (På vilket sätt?)

Du skriver vidare:

"Tycker att svensken kan rösta för helt öppna gränser - så att dessa lågbudgetsvenskar och våldtäktsförställare förhoppningsvis lämnar landet."

Varpå jag frågar:

"4a vilka är "våldtäktsförställare" - menar du folk som förställer våldtäkter, dvs fejkar våldtäkter? Hur menar du att de "förställer våldtäkter? 4b Är inte det att underminera för alla våldtäktsoffer, att påstå att de fejkar?  4c Vad har du för källa på detta?"

Ditt svar:
    "4. Se punkt 3 och det lär framkomma, samt punkt 1 för välbehövt tips."

Okej, punkt 3 och 1 från dig, enligt nedan:

"3: De som förställer norsk våldtäktsstatistik och betydelsen utav svenska siffror över våldtäktsanmälningar - med syftet att svärta immigranter och utan hänsyn till varken våödtäksoffren eller Sveriges anseende. "
    "1: Nej. Tips - står det inte så så menas det inte så."

Ditt svar på min fråga blir alltså: "De som förställer norsk våldtäktsstatistik [...] med syftet att svärta immigranter..."

Nu inser du förstås att jag måste be dig förtydliga, repris igen alltså:

4 |:|  Vilka är dessa "våldtäktsförställare" och hur menar du att de "förställer våldtäktsstatistiken? Och vad har du för källa på detta?

På punkt 5 säger du: "Odlar mer än gärna anledningar för att dessa lågbudgetsvenskar lämnar landet."
    Jaha du men det är ju dina egna åsikter och de får du nog behålla.

Vidare!

På punkt 6 frågade jag:
    "Varför i hela friden ska svensken rösta för öppna gränser?"
    Varpå du svarar:
    "6. För att det kanske driver ut svenskt äckel ur landet. Värt ett försök."
    Detta är också dina personliga åsikter och har ingenting med SD att göra, därmed är det inte intressant.

Tackar för debatten så långt, men vill gärna ha tydliga svar, gärna med källa, på repris-punkter 2 och 4.
  • UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-28 15:33:27 följande:

Det står inte att opinionen förs rasistisk, utan att den förda opinonen anses städad och smakfull JÄMFÖRT med rasism.

Inte bara förställningen utav norsk våldtäktsstatistik utan även förställd betydelse utav Sveriges våldtäktsanmälningar.

Framkommer det verkligen inte automatiskt, att det berör människor som just gör dessa förställningar?

Givetvis handlar åsikter om just åsikter.  Människor inom Sverigedemokraterna samt opinionsbildningen, som då inte sysslar med sådant eller sprider samma dynga - behöver naturligtvis inte känna sig träffade. De aktuella får dock mer än gärna flytta ut ur Sverige och ja, en personlig åsikt det.

Exakt vad önskas det källor på? En aning rörigt och missuppfattningarna stakar sig på hög som om försök till att bygga torn gjordes. Varför inte utgå ifrån det som står?

Jag bara fortsätter rakt av utifrån dina egna ord.

Du anser alltså att SD:s förda opinon anses städad och smakfull JÄMFÖRT med rasism? Är det vad du ville få fram?

Ja jag vill ha källa på punkten 4 där: "förställningen utav norsk våldtäktsstatistik". Vilka förställer? Hur?

(Att folk påverkas förstår jag sannerligen, men det hör inte till huvudfrågan.)

Och du har inte svarat på:

2 |:| HUR för SD sin opinionsbildning på ett rasistiskt vis? (På vilket sätt?)

• UniqueSnowflake

Förresten, skippa sista punkten om det blir för jobbigt, du har ju redan skrivit att du anser att SD för sin politik städad och smakfull jämfört med rasism. Det får räcka så.

• UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-28 16:51:32 följande:

Haha, kan för all del lägga till källor. Ska rota fram lite inlägg om saken härifrån. För övrigt rätt kul när 6 punkter invändningar förvandlas till ett blott "du har inte källor" - och när de flesta - säkert vederbörande också - vet om att sådana källor kan tas fram i en handvändning.
    Orsaken till detta är att jag skiter blankt i de andra punkterna, de är godtyckliga och betyder ingenting i sammanhanget då de bara har med din synpunkt att göra.

När du däremot far med totala osanningar resp. obalanserade yttranden utan att kunna väga upp dessa med källor, då jävlar stöter du på patrull, ska du veta.

Och nej, inlägg här i tråden räknas INTE som källa.
    Bakläxa, käre Digestive.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?