Varför hatar folk SD?
Sedan är det väl ingen som har sagt att någon som redan bor i lägenhet, ska tillbaka till en flyktingförläggning, eller..?

Inte bara ISS, förresten. Dom här är gulliga också:
www.expressen.se/nyheter/poliser-forsvunna-efter-boko-haram-attack/
Nu krävs det bara att det kommer en stark, karismatisk ledare, som kan ena alla de olika grupperna av islamister... 
När jag i slutet av en lång resa långt bort...lite allmänt hemlängtande och sugen på¨svensk mat och svenska språket och allt svenskt öht...och det faktum att jag inte riktigt kände mig hemma i den kultur jag befann mig i just då, som var så totalt annorlunda mot hemma (ja detta var på den tiden sådant skedde, idag är det ju mer pk att säga att alla är liiika)...
Men iallafall...när jag då vi en busshållplats ser ett par stå där och hör klockren svenska...får jag nästan en glädjerusch...och leeer..och går fram och vi börjar prata.
Det kändes så kul, och vi hade en tillhörighet där och då trots att vi inte kände varandra, men vi delade så mycket, ändå...och vi pratade en stund och sedan skildes vi.
Min fråga är då- var detta trevliga möte rasistiskt?? Eh..? Enligt dagens mått på vad som är det elller inte och rakt av tolkandes svar lik detta...så var det väl det.
Eh...är det vettigt öht?