Hummelnr12 skrev 2014-03-05 18:45:58 följande:
Ghetto relaterar jag till Theresienstadt och Warszawa, en bunke personer med ss runor på kragen osv osv. Men som sagt det är lätt att hacka på områden man inte besökt utan bara läst om, vissa falanger har rätt lätt för det. Faktum är att det är ett område på Rosengård det är stora problem med, det är Herrgården, vad inte många vet är att det finns villa område där och bostadsrätter. Men som sagt vi drar hela området över en kam. Eller det är medias bild att dra hela Rosengård över en kam. Vad jag tycker är ganska märkligt är att så fort det står något negativt om invandrare i tidningarna då funkar det vänsterextremistiska drevet för Sd fantaster, men annars så är de fostrade direkt av tjekan och bara ljuger och förvränger, ja förutom Avpixlat då Sveriges motsvarighet till Völkischer Beobachter
Eller hur!
Jag har ju fått höra från SD-fantaster hur "hemsk" min hemort är, att det brinner bilar hela tiden, att folk blir gängvåldtagna dagligen, och att det kryllar av burkaklädda barnkläckarmaskiner med tjoget egna ungar i hasorna. Att jag inte alls ser allt detta beror tydligen på "hemmablindhet" eller något liknande. Det är fasligt lätt att sitta i sin stuga och hitta på hur hemskt det är i andras hemorter liksom.
Eller som Yoda uttryckte det - "Slimey? Mudhole? My home this is!"