• Anonym (orolig)

Min pojkvän är försvunnen! Polisen mystisk

Idag klockan 14:00 skulle vi gemensamt på ett möte, 12:47 ringde han och sa att han kunde hämta mig men jag beslutade mig att åka kommunalt, vi skulle mötas på plats 13:40. Jag är på plats, väntar i fem minuter till ochbörjar bli orolig. Ringer honom 10 minuter innan mötet börjar, signal, inget svar. Går själv på mötet. Efteråt, kl. 15:00, provar jag ringa igen, inget svar. Oroar mig mer, men åker hemåt. Kl. 18:00 börjar jag ringa sjukhus. Ingen pojkvän. Notera att telefonen är påslagen. Ringde tillslut polisen, som säger efter ett tag att de kan säga så mycket som att han inte är försvunnen. Mer kan de inte säga... Vad fan menar dem med det?

• Svar på tråden Min pojkvän är försvunnen! Polisen mystisk
  • Uhngoliant

Hoppas han hör av sig snart! Hur fungerar det med polisen och tystnadsplikt om vem de har i förvar? Kan förälder eller maka/make få reda på något?

♥IDUN♥
  • Anonym (kära nån)

Kära TS!

Försök tänka positivt, det kanske snart kommer en förklaring. Jag förstår att du är orolig och speciellt när du får ett sådant besked av polisen. Men det kan ju också vara så, att det hänt något annat behöver inte vara brott - det kan ju vara precis vad som helst. Så kära du ta det lugnt, så ska du se att han snart hör av sig. Har du försökt att nå någon anhörig till honom föräldrar t ex. kanske de vet något så du slipper vara så orolig.
    Tänker på dig en varm kram - som en liten hjälp så länge. Var rädd om dig Hjärta  

• Mystica 1

Låter som polisen vet var han är och var snäll som tala om att han inte är försvunnen, de får i te säga nåt så antingen kommer han hem idag eller väntar på en häktningsförhandling då ber han nog sitt ombud ringa dig. Har detta skett för? Har han eller polare haft problem förr? Hur länge har ni varit tillsammans?

• Anonym (c)

Hoppas du fått höra något nu ts.
    Jag förstår om du är lite i chock, jag skulle nog gått upp i tusen atomer om nån jag älskade bara försvann.
    Men jag tror också att det kan vara så att han sitter hos polisen, det låter ju så eftersom dom säger som dom gör.
    Uppdatera gärna så vi får höra hur det går för dig..    

• Anonym (u)

Har du hört något nytt, TS?

Svar på tråden Min pojkvän är försvunnen! Polisen mystisk