• Anonym (Gift Slampa)

    Att få vara en slampa

    Jag har en fetisch. Jag tänder på att få vara en olydig slampa tillsammans med andra män än bara med min man. Vi har varit tillsammans i ca 10 år, har ett skönt sexliv , familj och barn. Lever ett ganska " präktigt " liv... Vi har sex kanske ett par gånger i veckan i snitt och vi känns väldigt "kompatibla". Min man är välutrustad och en bra älskare, attraktiv och bra på alla sätt rent sexuellt. Varför jag nämner detta är för min följande berättelse: Min fetisch har varit förbjudna fantasier om att få vara en slampa fram till för ca ett år sedan. Jag berättade för min man som tände på idén, vilket medförde att jag smått nervöst provade på att leva ut min slampiga sida ;) Träffar för närvarande två olika män som också är upptagna/ gifta. ( Ja ni får döma mig - det är helt ok)....Vi träffas kanske ett par gånger per halvår, det sker med skydd, öppna kort ( iaf från min sida) och min man vet alltid på vilket hotell jag är. Det får mig att känna mig ännu som en olydig slyna...... Sedan kommer jag hem och berättar om endel av mina upplevelser och blir "straffad" som " slampa"....;) Detta har tillfört något spännande och smått galet för vår relation... Och vi känner oss trygga med det och kan ha det som en eggande lek. Någon mer som lever så? Man eller kvinna? Eller någon som har några frågor?

  • Svar på tråden Att få vara en slampa
  • Alcyone

    Anonym (Mr) skrev 2013-11-02 20:35:43 följande:
    Kan ju inte vara så jäkla bra innerst inne i dig TS? Eller? Om du tänker efter.
    Det är bara längtan efter kickar. Man är kicktorsk. Ämnen frigörs i kroppen och den effekten är man beriende av.
    Inget att bekymra sig över.
  • Anonym (Min mans slyna)

    Hej Slampa!

    Jag tycker det låter som att du och din man har ett fantastiskt sexliv där ni båda får utlopp för era lustar. Jag är också en liten slampa, även om min man brukar kalla mig slyna. Vi lever dock ut det i vårt egna förhållande. Det är ett välordnat förhållande med barn men i sängkammaren är det han som har makten och jag finns ständigt tillgänglig för att behaga hans lustar. Vi har precis börjat ta det här ett steg längre och ta dominansen ut i vardagslivet. Jag tycker nämligen att jag är för tjatig och jag vet att han inte gillar det. Så jag vill att han sätter mig på plats och att jag blir en god hustru och foglig slampa/slyna i sovrummet. 

    Vi har varit borta under dagen och kvällen och när vi kom hem (och lagt över sonen i hans säng) servade jag min man med öl och micropopcorn som han önskade. Nu tittar han på ett avsnitt av sin favoritserie och jag väntar på att få ställa upp med min röv ikväll. Han har önskat sig analsex och då är det bara för mig att säga "självklart älskling".  

    Så vi är slampor båda två fast på olika sätt.  

  • Anonym (Gift Slampa)
    Anonym (Min mans slyna) skrev 2013-11-02 22:17:16 följande:
    Hej Slampa! Jag tycker det låter som att du och din man har ett fantastiskt sexliv där ni båda får utlopp för era lustar. Jag är också en liten slampa, även om min man brukar kalla mig slyna. Vi lever dock ut det i vårt egna förhållande. Det är ett välordnat förhållande med barn men i sängkammaren är det han som har makten och jag finns ständigt tillgänglig för att behaga hans lustar. Vi har precis börjat ta det här ett steg längre och ta dominansen ut i vardagslivet. Jag tycker nämligen att jag är för tjatig och jag vet att han inte gillar det. Så jag vill att han sätter mig på plats och att jag blir en god hustru och foglig slampa/slyna i sovrummet.  Vi har varit borta under dagen och kvällen och när vi kom hem (och lagt över sonen i hans säng) servade jag min man med öl och micropopcorn som han önskade. Nu tittar han på ett avsnitt av sin favoritserie och jag väntar på att få ställa upp med min röv ikväll. Han har önskat sig analsex och då är det bara för mig att säga "självklart älskling".   Så vi är slampor båda två fast på olika sätt.  

    Hej slyna;) Javisst är det härligt att få vara riktigt slampig.....;) Som en kontrast till livets allvar. Jag lever förutom detta ett välordnat liv, har en bra utbildning och vi bor i ett präktigt relativt välbärgat område. Tror ingen någonsin skulle ana att denna till synes prydliga kvinna kan vara en dyrkande slavinna.......:) Och självklart handlar det om en fetisch. Och visst förstår jag att ämnet är provokativt ; det är många tankar och känslor som väcks till liv när man avviker från rådande normer. Som i vårt samhälle med monogami. Jag tror att många bär på olika förbjudna önskningar men som av olika orsaker inte går att förverkliga. Och då går vi och är otrogna på firmafesten istället......
  • Anonym (Gift Slampa)
    Robert 832 skrev 2013-11-02 22:02:09 följande:
    Åh, jag tror dig. ;) Som sagt! Pm:a gärna, du kommer inte mötas av några förfrågningar eller fördomar från mitt håll. Men du verkar vara en rolig själ och det skulle vara kul att lära känna dig.

    Vågar jag skicka meddelande till dig? Det kanske innebär "risker"? * Ler*
  • Robert 832
    Anonym (Gift Slampa) skrev 2013-11-02 23:44:34 följande:
    Vågar jag skicka meddelande till dig? Det kanske innebär "risker"? * Ler*

    Inga otrevliga risker dock. ;)
  • lejon 789

    Jag träffade för ett år sedan en kvinna på nätet och vi hetsade varann med en hel del sexuella drömmar. Hon berättade sen att hon vill vara en slampa och min lilla hora och vill att jag utnyttjar henne. Helt fel tänkte jag, jag gillar inte alls det. Men efter att ha insett att hon är en fullt normal kvinna som inte alls är utnyttjad har hon fått mig att drömma om att utnyttja henne...Har aldrig tänkt liknande och hatar män som utnyttjar sina kvinnor. Så jag förstår dig 

  • Alcyone
    lejon 789 skrev 2013-11-03 01:10:31 följande:
    Jag träffade för ett år sedan en kvinna på nätet och vi hetsade varann med en hel del sexuella drömmar. Hon berättade sen att hon vill vara en slampa och min lilla hora och vill att jag utnyttjar henne. Helt fel tänkte jag, jag gillar inte alls det. Men efter att ha insett att hon är en fullt normal kvinna som inte alls är utnyttjad har hon fått mig att drömma om att utnyttja henne...Har aldrig tänkt liknande och hatar män som utnyttjar sina kvinnor. Så jag förstår dig 
    En fråga man kan ställa sig är ju om det är den sidan av sig själv man vill nära? Om den vägen leder till något fruktbart lr om det är en osund väg som bara blir som ännu ett missbruk...nå´t man blir torsk på. Tycker mig känna att dagens männisor är inte i balans. Så jävla störda. Ett evigt kicksökeri som handlar allt mindre om kärlek.
    Ge mig min nästa kick!! Ständigt denna nästa kick...och nästa...och nästa....och mer.....och häftigare....
    en ny kuk....en nu fitta....flera kukar...flera kukar samtidigt....slå mig! slå mig hårdare! aaahh vad härligt, jag gillar verkligen att slå!! Det kickar in..
    Frågan om vi får verklig inre frid av detta? Nej, naturligtvis inte. Vi blir bara fångar av ett beteende som håller oss långt borta från allt vad inre frid heter. Vi blir en bunt sexknarkare..en junkie, samma eskalerande behov av endorfin och dopaminsläpp.

    Mer kärlek? Mer hjärta? Nope..
  • carlf
    Alcyone skrev 2013-11-03 06:17:08 följande:
    En fråga man kan ställa sig är ju om det är den sidan av sig själv man vill nära? Om den vägen leder till något fruktbart lr om det är en osund väg som bara blir som ännu ett missbruk...nå´t man blir torsk på. Tycker mig känna att dagens männisor är inte i balans. Så jävla störda. Ett evigt kicksökeri som handlar allt mindre om kärlek.
    Ge mig min nästa kick!! Ständigt denna nästa kick...och nästa...och nästa....och mer.....och häftigare....
    en ny kuk....en nu fitta....flera kukar...flera kukar samtidigt....slå mig! slå mig hårdare! aaahh vad härligt, jag gillar verkligen att slå!! Det kickar in..
    Frågan om vi får verklig inre frid av detta? Nej, naturligtvis inte. Vi blir bara fångar av ett beteende som håller oss långt borta från allt vad inre frid heter. Vi blir en bunt sexknarkare..en junkie, samma eskalerande behov av endorfin och dopaminsläpp.

    Mer kärlek? Mer hjärta? Nope..
    sant. nä mer kärlek, ömhet och tillförlit 
  • NyfiknaParet
    Anonym (Gift Slampa) skrev 2013-11-02 22:06:44 följande:

    Ibland kan fantasierna räcka - det är känsligt och nervöst att göra det IRL i början, och man får vara öppen med att det kanske inte känns rätt......Eller så tillför det något, det är svårt att veta innan.....
    Har en enorm respekt, för att du har vågat ta steget. Hade jag fått bestämma, så kanske vi också hade gjort detta vid denna tidpunkten. Men det måste ju självklart vara någonting, som även min fru mår bra av och vill göra. I fantasierna mår hon väldigt bra, men ett steg att ta i verkligheten, som sagt var...

    När man läser vad du skriver, så blir man ju enormt nyfiken på dig som person. Känns som det är väldigt lätt att tycka om dig, som person med dina värderingar. Ålder på dig? Ålder på dina barn? (För oss sätter ju barnen en del gränser, för vad vi kan göra).
    !
  • Anonym (Gift Slampa)
    Alcyone skrev 2013-11-03 06:17:08 följande:
    En fråga man kan ställa sig är ju om det är den sidan av sig själv man vill nära? Om den vägen leder till något fruktbart lr om det är en osund väg som bara blir som ännu ett missbruk...nå´t man blir torsk på. Tycker mig känna att dagens männisor är inte i balans. Så jävla störda. Ett evigt kicksökeri som handlar allt mindre om kärlek. Ge mig min nästa kick!! Ständigt denna nästa kick...och nästa...och nästa....och mer.....och häftigare.... en ny kuk....en nu fitta....flera kukar...flera kukar samtidigt....slå mig! slå mig hårdare! aaahh vad härligt, jag gillar verkligen att slå!! Det kickar in.. Frågan om vi får verklig inre frid av detta? Nej, naturligtvis inte. Vi blir bara fångar av ett beteende som håller oss långt borta från allt vad inre frid heter. Vi blir en bunt sexknarkare..en junkie, samma eskalerande behov av endorfin och dopaminsläpp. Mer kärlek? Mer hjärta? Nope..

    Vet du det ligger verkligen något i det du säger. Vi söker efter kickar som antagligen bara ger tillfällig tillfredsställelse. Men ser jag till mig själv så lever jag ett rätt "kicklöst" liv för övrigt ( självvalt) och jag njuter av den kärlek som finns inom vår familj. Vi ger otroligt mycket kärlek till varandra hemma, pussar kramar och säger hur mycket vi älskar våra barn så de nästan blir trötta.....:) Det är med andra ord mycket kärlek och "lugn" i vår familj. Självklart tjafs och lite bråk som det alltid blir med barn, men helheten skulle jag säga kärlek! Jag tycker mest om att vara hemma, pyssla, träna, läsa en god bok, bada bubbelbad och relaxa efter jobb och bestyr med barn. Så jag står nog för lugnet rent "aktivitetsmässigt" här hemma. Försöker bromsa barnen i antal aktiviteter och vi umgås aldrig framför mobiler och datorer. När jag umgås med barnen vill jag lägga full fokus på DEM och det gäller även när jag samtalar med min man. Det är ack för mycket splittring i hur vi lever våra liv, vilket gör att det är svårt att vara mentalt närvarande. Nåja, så jag "jagar" alltså inte personligen. Jag har dock den här "mörka" sidan som handlar om att få vara en smutsig slampa. Och det är inte ett missbruk. Det är min man som sätter reglerna om jag överhuvudtaget får leka med någon annan, och det är inte okända män för honom. Skulle han sätta stopp så skulle jag självklart acceptera det. För det jag önskar är ju inte helt lätt. Och det är honom jag vill leva med. Men att ge näring åt den här fetischen ser jag inte som något skadligt för mig just nu. Vi har alla djuriska instinkter som vi trycker undan för att vi är fostrade att leva civiliserat. Och tur är nog det många gånger -att vi lever civiliserat alltså.....;)
Svar på tråden Att få vara en slampa