• Anonym (16 år)

    16 årig tjej som gjort det mesta, fråga mig vad du vill!

    Ja, rubriken beskriver nog denna tråd ganska bra Tungan ute är du en orolig förälder, vill veta vad som pågår i huvudet på en tonåring och sina kompisar i sina bästa år eller är bara rent nyfiken så är detta rätt tråd för dig, kör på!  :)

  • Svar på tråden 16 årig tjej som gjort det mesta, fråga mig vad du vill!
  • Anonym (16 år)
    Anonym (....) skrev 2013-11-06 17:50:50 följande:
    Varför vill du åka till 80-talet?

    Vad vill du jobba med? 
    mest för musiken! abba, depeche mode, whitney houston, cindy lauper osv

    tråkigt svar kanske, men med människor iallafall, och vill starta ett eget företag någon gång i livet. 
  • Anonym (16 år)
    Anonym (Dummerjöns) skrev 2013-11-06 17:58:27 följande:
    Har du fått smisk på bara stjärten någon gång? Har du kissat ner dig offentligt?
    Har du en dallrande rumpa?
    något dryga frågor, men jag skrev ju trots allt fråga vad du vill.... Obestämd

    ja, i samband med sex.
    nej.
    nepp inte längre, hade för ett tag sedan dock.
  • Anonym (....)
    Anonym (16 år) skrev 2013-11-06 18:07:34 följande:
    något dryga frågor, men jag skrev ju trots allt fråga vad du vill.... Obestämd
    Japp, men du skrev visserligen inte att du skulle svara på vad skit som helst....

     
  • Anonym (16 år)
    Anonym (....) skrev 2013-11-06 18:11:17 följande:
    Japp, men du skrev visserligen inte att du skulle svara på vad skit som helst....

     
    haha, ja det har du rätt i Cool
  • Anonym (Har du?)

    Jag har några frågor :D
    Har du fått barn? Flyttat hemifrån? Har du varit med i en känd tv-serie? Har du sett en man som ätit upp sitt eget huvud? Har du varit delaktig i en skolmassaker? Har du förfalskat mynt och orsakat en inflation? Har du gift dig? Har du mördat någon? Har du tagit svartbälte i en kampsport? Har du körkort? :P

  • Anonym (Dummerjöns)
    Anonym (16 år) skrev 2013-11-06 18:07:34 följande:
    något dryga frågor, men jag skrev ju trots allt fråga vad du vill.... 

    ja, i samband med sex.

    nej.

    nepp inte längre, hade för ett tag sedan dock.



    Jag kan hålla med om att frågorna var dryga för att inte säga dumma. Men jag ville testa vad du kunde tänka dig att svara på . Så tack för att du svarade och verkade ärlig! Förresten varför gjorde du dig av med den dallrande rumpan?
  • Anonym (16 år)
    Anonym (Har du?) skrev 2013-11-06 18:30:42 följande:
    Jag har några frågor :D
    Har du fått barn? Flyttat hemifrån? Har du varit med i en känd tv-serie? Har du sett en man som ätit upp sitt eget huvud? Har du varit delaktig i en skolmassaker? Har du förfalskat mynt och orsakat en inflation? Har du gift dig? Har du mördat någon? Har du tagit svartbälte i en kampsport? Har du körkort? :P
    haha eh.... var nog inte tydlig med att jag gjort det mesta som är tonårs-relaterat Tungan ute men i alla fall, jag har flyttat hemifrån pga gymnasiet. sett en man äta upp sitt eget huvud & körkort, really...?
  • Anonym (16 år)
    Anonym (Dummerjöns) skrev 2013-11-06 19:16:06 följande:


    Jag kan hålla med om att frågorna var dryga för att inte säga dumma. Men jag ville testa vad du kunde tänka dig att svara på . Så tack för att du svarade och verkade ärlig! Förresten varför gjorde du dig av med den dallrande rumpan?
    haha  Skrattande kände mig inte bekväm med den helt enkelt, vill hellre ha en fast röv. men smaken är ju som baken Cool
  • Anonym (...)

    Vad har du för åsikt och erfarenhet av narkotika sådär generellt?

  • Anonym (16 år)
    Anonym (...) skrev 2013-11-07 00:28:22 följande:
    Vad har du för åsikt och erfarenhet av narkotika sådär generellt?
    det enda jag kan tycka är okej nån gång ibland, är cannabis. provade en gång i somras bara för att prova, men tänker inte göra om det. kul och intressant att ha testat på det men inte ett dugg värt de! om jag inte minns fel så har inte någon dött av just cannabisen, kanske av vad dom gjort under tiden de varit höga men som sagt, inte av just drogen. allt annat är helt oacceptabelt.
Svar på tråden 16 årig tjej som gjort det mesta, fråga mig vad du vill!