• Anonym (ledsen)

bullig fitta

Har nu fått höra av min man att han gillar min fitta för att den är lite bullig. Blev väldigt ledsen. Jag har inte haft komplex för det innan. Har de flesta tjejer ingen form där nere utan är helt platt och går ihop med magen?

• Svar på tråden bullig fitta
  • TheFatBoy

Allvarligt, ni tjejer kan fan få komplex för allting. Han säger ju att han GILLAR den

• Anonym (Andreas)

Du får en komplimang och blir ledsen?

• Anonym (ledsen)

Någon som kan svara på min fråga.

• Anonym (ledsen)

Men hur många tjejer blir glad av att höra en sådan sak?

• Anonym (Kvinna)

Min är inte bullig , men det finns mängder av kvinnor som är bulliga ... Varför vara ledsen för detta ? Anser du att det inte är snyggt ? Eller vad är grejen? Du har äl tittat dig spegeln innan han nämnde detta? Tror du behöver arbeta lite med självkänslan . Kram

• Anonym (ledsen)

Har inte haft komplex för detta innan. Då jag inte ens tänkt att den är bullig.

• Knall
    Anonym (ledsen) skrev 2013-11-06 07:38:29 följande:
    Har inte haft komplex för detta innan. Då jag inte ens tänkt att den är bullig.

Men varför fick du komplex nu? Då han uttryckligen säger sig älska den?

Jag har bullig fitta.. Min man älskar den och jag också.. Den gör ju det den ska?

Varför kopplar du det till något negativt?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Eterisk

En annan karl kanske tycker att du är platt som en Barbie.

• Anonym (också bullig)

Jag har en jättebullig fitta och har fått höra att den är jättesexig. Själv tycker jag att den är ful och osexig. En lite förhöjning har de flesta men just bullig fitta är en ganska rund form på venusberget. Asfult om du frågar mig men många av mina killar har tyckt att det varit sexigt, har även läst att det ska vara rätt sexigt men själv har jag komplex för "henne". 

• Pipal

Varför skulle det vara osexigt? Om man har så mycket komplex att man mår dåligt så kan man ju fettsuga. Men det verkar onödigt då det är snyggt :)

Svar på tråden bullig fitta