• Anonym (ledsen)

bullig fitta

Har nu fått höra av min man att han gillar min fitta för att den är lite bullig. Blev väldigt ledsen. Jag har inte haft komplex för det innan. Har de flesta tjejer ingen form där nere utan är helt platt och går ihop med magen?

• Svar på tråden bullig fitta
  • singel pappa83
    Anonym (ledsen) skrev 2013-11-06 10:06:50 följande:
    Ok har alltid trott det är fult och negativt med bulle. Eller är det något killar vill ha?
    e nog inte många killar som hade sagt nej till sex eller så bara för hur musen ser ut!  å dessutom så är smaken som baken, delad.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (ledsen) skrev 2013-11-06 10:06:50 följande:
    Ok har alltid trott det är fult och negativt med bulle. Eller är det något killar vill ha?

Jag gillar inte bullfittor, de ska vara snygga och sexiga. Det finns säkert män som älskar bullfittor. Jag har fått för mig att det mest bruka vara överviktiga kvinnor som har bullfittor?
  • Anonym (Bullfitta)
    Anonym (Kille) skrev 2013-11-06 10:59:21 följande:

Jag gillar inte bullfittor, de ska vara snygga och sexiga. Det finns säkert män som älskar bullfittor. Jag har fått för mig att det mest bruka vara överviktiga kvinnor som har bullfittor?
    Jag är 165 cm lång och väger 60 kg och har bullfitta. Har haft det när jag vägt 55 kg med. Har haft det sedan puberteten. Tror inte man måste vara överviktig för att ha det. Det handlar väl mer om vart fettet på kroppen placeras...
  • Fia 28
    Anonym (ledsen) skrev 2013-11-06 09:56:50 följande:
    Ok men om en kille säger att han varit med en som har en riktig Bullfitta låter väldigt negativt eller?
    Fast även om du tar bort "bull" ur den meningen så låter det ju negativt!
    Anonym (Bullfitta) skrev 2013-11-06 11:23:17 följande:
    Jag är 165 cm lång och väger 60 kg och har bullfitta. Har haft det när jag vägt 55 kg med. Har haft det sedan puberteten. Tror inte man måste vara överviktig för att ha det. Det handlar väl mer om vart fettet på kroppen placeras...
    Nu är jag tjock, men även när jag var smal så hade jag extra vaddering där.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Bullfitta) skrev 2013-11-06 11:23:17 följande:

Jaha, då får man alltså börja undersöka tjejernas fitta nogare så man inte råka ut för någon med bullfitta, nu när man inte kan gå på vikten.
  • Anonym (Jaha?)

Min sambo älskar bullfittor. Han brukar trycka ihop min för att den ska bli ännu bulligare. Själv har jag aldrig tänkt på att den var bullig och efter att sambon kallat den för bullfittor så.....nej, jag bryr mig inte ett dugg.

• La Lola
    Anonym (Kille) skrev 2013-11-06 11:32:56 följande:

Jaha, då får man alltså börja undersöka tjejernas fitta nogare så man inte råka ut för någon med bullfitta, nu när man inte kan gå på vikten.
    Mm fatta vilket jätteproblem...
    Ungefär som vi tjejer har så att vi får en kille med rätt modell på kuken........

(jo, jag är ironisk om det inte framgick)
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (ledsen)

Men vad är bulligt ska det synas utanpå kläderna då?

• Anonym (Kille)
    La Lola skrev 2013-11-06 11:39:10 följande:
    Mm fatta vilket jätteproblem... Ungefär som vi tjejer har så att vi får en kille med rätt modell på kuken........ (jo, jag är ironisk om det inte framgick)

Jag äcklas så sjukt mycket av bullfittor och överviktiga kvinnor.
  • La Lola
    Anonym (Kille) skrev 2013-11-06 11:44:34 följande:

Jag äcklas så sjukt mycket av bullfittor och överviktiga kvinnor.
    Låter jobbigt du.
Svar på tråden bullig fitta