bullig fitta
Har nu fått höra av min man att han gillar min fitta för att den är lite bullig. Blev väldigt ledsen. Jag har inte haft komplex för det innan. Har de flesta tjejer ingen form där nere utan är helt platt och går ihop med magen?
Har nu fått höra av min man att han gillar min fitta för att den är lite bullig. Blev väldigt ledsen. Jag har inte haft komplex för det innan. Har de flesta tjejer ingen form där nere utan är helt platt och går ihop med magen?
Varför länka till den tråden?
Jag skulle nog med blivit lite ledsen, eftersom att jag förknippar bullig med bullfitta som i sig är något negativt idag oftast.
Jag fortsätter på tidigare spår.
Vilken kille hade blivit glad av att höra:
Jag gillar din snopp för att den är lite liten.
Jag har aldrig reflekterat särskilt mycket över hur min fitta ser ut. Eller, jag vet precis hur hon ser ut, men har aldrig tyckt något särskilt om henne. Har däremot tyckt att mitt framträande, bulliga fittben är väldigt kvinnligt och rent av sött! Men de senaste årens surfande på bland annat Familjeliv har lärt mig att jag (borde tycka att jag) har för långa blygdläppar, för mörka blygdläppar, för mycket hår, för lite hår, och nu har jag tydligen för högt fittben också. Och vilka är det som har lärt mig detta? Jo, andra kvinnor! Jag har mycket sällan hört män klaga på kvinnors fittor, annat än möjligtvis dess funktion (för stor/för trång/för torr). Här har en man berömt en kvinnas fitta och då tolkar hon det som något negativt och blir ledsen?! Ja se kvinnor...
(Tjej med ful fitta enligt andra kvinnor, härligt fitta enligt pojkvännen och söt fitta enligt sig själv)