Inlägg från: PoL |Visa alla inlägg
  • PoL

Gravidtråd för oss som är över 35

Här är en till som väntar lite med att ta fram spjälsäng etc - vill ju inte att lakanen ska ligga på oanvända så länge att de blir dammiga Tänker lite som du, Kajsamupp, att jag ska köpa några nya bebisplagg så att den minsta inte enbart har nedärvda kläder

• PoL

Aaaargh pinsamt! Är på jobbet o släpper mig hela tiden! Så det hörs! Får nog börja med knipövningar igen

• PoL
    Aftonstjärna skrev 2014-07-01 08:13:37 följande:
    Ja, det är verkligen pinsamt! Har hänt mej ett par gånger på offentliga platser också, inte kul!
    bf 23 oktober
    Skönt iaf att höra att jag inte är ensam om problemet om du ursäktar
  • PoL

Sessan, maramina o Scarlett: vad spännande att det är så nära för er nu! Håller tummarna hårt

• PoL

Grattis Maramina! Häftigt att hon föddes med en tand hihi

• PoL

Här är en till som känner sig stor- kanske inte riktigt som en val än men gott o väl flodhäst

Nån som har tips på vart man hämtar gratis babyboxar? Har hittat Apoteksgruppen o Babybox.

• PoL

Kroken: grattis i förväg till bröllopet! Kanske skulle ha det på stranden så blir det perfekt att vara barfota

• PoL

Soliga ljuvliga dagar

Ett tips till er om ni inte redan hört det: för att härda brösten lite inför amningen kan man 'rugga' dom (gnugga lite ovarsamt) med en handduk varje dag efter duschen. Jag tyckte det hjälpte förra gången

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35