Gravidtråd för oss som är över 35
Vi fick låg risk

Härligt! Heja!
Vi kollade på barnvagnar redan innan vi plussade :) Vi har hittat två som vi ska kolla in lite extra. Den ena är Trille Viper 4S och den andra heter Icoo Peak air. Båda har en design vi gillar och stora svängbara framhjul som går att låsa om man vill.
Men steget till att beställa är LÅÅÅÅNGT än :)
Veckorna sniglar sig fram med illamående på förmiddagarna mest. Efter frukost är det värst... men äter jag inte tror jag att jag ska svälta... Känns som om kroppen formligen skriker efter mat då. Men så vips när jag har ätit mår jag så illa att jag önskar att jag inte ätit.
Så kan det vara, men synd att klaga ändå :)
Hej hej!
Jag hade förstoppning först där direkt efter plusset tror jag. Eller förstoppning... men TRÖÖÖÖÖGT. Sen vände det och nu är det snarare tvärt om. Får ibland verkligen skynda mig så det inte händer en olycka :/ Eller riktigt så illa är det väl inte. Men jag kan inte gå och hålla mig nån längre stund, utan det är raka vägen till toa som gäller. Inte vidare roligt på jobbet med kontorslandskap
Men men, på torsdag blir det VUL och jag är så grymt förväntansfull!
En annan sak som jag kom att fundera på igår. Det här med att vara hemma och mammaledig sen. Vi kommer troligen kunna styra upp det så att jag kan vara hemma rätt länge om jag vill. Och jag tror att jag vill det. Tänker att ska jag göra det här en gång i livet så vill jag ta vara på tiden i början. Den kommer ju aldrig tillbaka. Sen kanske jag vill börja med att jobba bara 2-3 dagar i veckan. Det ska bli intressant att se hur jobbet ser på det. Bävar för att överhuvudtaget tala om att jag är gravid...!
Aja, det är ett problem som kommer längre fram :)
Himmel! Somnade vid halv nio igår och har sovit som en klubbad... med avbrott för det obligatoriska toalettbesöket då. Blev sen upp ur sängen, fick ta en senare buss till jobbet. Somnade på bussen och vaknade en hållplats sent. Sitter på jobbet och tror att jag ska tuppa av. Så jäkla trött!
Fattar inte hur man ska orka de här veckorna, så galet trött så jag vet inte hur jag ska hålla mig vaken. *gäääääsp*
Illamåendet har varit under kontroll senaste dagarna, men idag är det igång igen... Huvva!