Kaa76 skrev 2014-03-25 17:11:25 följande:
Har varit lite frånvarande, har varit, och är, lite tungt här hemma. I torsdags tog min 15 årings nära vän och klasskamrat sitt liv, i lördags var det 10 år sedan min yngsta dotter dog. Har dessutom tagit slut med pojkvännen för två veckor sedan så ja, inte så muntert här.
Har varit hemma i två dagar (för dotterns skull, hon mår jätte dåligt nu) och i dag var det nog en himla tur, illamåendet som lugnat sig kom till baks med förnyad kraft, har kräkts en massa och mår illa mest hela tiden :/
Men den lilla i magen verkar må bra, rör sig i massor och nu har jag känt henne från utsidan med
Fast någon mage har jag ännu inte, vilket känns lite små mysko, blev gigantisk tidigt med tvåan och trean, nu syns det inte alls fast jag är i v. 20
Såg att ni börjat presenterar er lite, är 37 år, väntar mitt fjärde barn, de andra är 18 och 15, min yngsta dog i samband med förlossningen för 10 år sedan. Är nu i v.20, har bf 18/8 men skall snittas innan dess. Är ensamstående och bor i Malmö.
Kontakta SPES för att få hjälp. Och se till att skolpsykologen fångar upp ditt barn nu. Oftast glömmer skolan av det döda barnets vänner och det får inte hända då kompisarna ofta känner skuldkänslor inför att de inte förstod. Min dotter dog i självmord 14 år gammal 2011. Det är jätte viktigt att skolan fångar upp kompisarna. På min dotters skola fanns psykologen tillgänglig men barnen fick söka sig dit och jag tycker psykologen ska söka upp barnen. Varma kramar.