Gravidtråd för oss som är över 35
Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-12 10:08:00 följande:
Jag blev mormor i natt och har själv 6 veckor kvar tills barnbarnets moster föds. Lyckan är total.PoL skrev 2014-05-12 09:45:00 följande:
Härligt att läsa era senaste inlägg 
Jag gick in i v20 i lördags och precis som jag misstänkte har magen blivit otroligt mycket mer synlig sen de goda nyheterna jag fick på Rul!! Min 7-åring har börjat krama o pussa på bebismagen, sån kärlek! Trodde inte min 2-åring förstod detta men igår lyfte han upp min tröja o sa Bebis till magen, så kanske

Jag hoppas få kryckor snart för att minska belastningen på mina onda fogar, och väntar på att få ett läkarsamtal för att få råd ang ks vs vaginal fl. Har ju tyvärr ff men efter sfinkterrupturen jag fick för två år sen så det lutar nog åt ks...
Ha en fin dag allihop!

Irmeline skrev 2014-05-12 12:47:53 följande:
Imorgon har jag RUL och äntligen har det lilla börjat ge sig till känna i magen, igår kväll kände tom mannen utanpå magen. Så nu tvekar jag iaf inte på att något lever där inne, hoppas bara den är frisk också!Irmeline skrev 2014-05-11 21:47:09 följande:
Ja v. 32, då är bebisen snart klar 
Själv är jag i v. 20 och har RUL på tisdag. Nervös men hoppas allt är bra.
Priolistan ser ut såhär:
1. Bebis är frisk
2. Moderkakan har flyttat sig från öppningen
3. Vi får en fin bild
4. Vi får veta kön
Hoppas allt infrias, men viktigast är såklart nr 1.
På fredag har jag gått 20 fulla veckor och avverkat halva graviditeten, Det går undan!