Gravidtråd för oss som är över 35
Tillbaka på förlossningen med kraftiga sammandragningar. Tydligen äggvita i urinen så det kan vara det som ligger bakom. Väntar på kontroll av tappen nu...
Tillbaka på förlossningen med kraftiga sammandragningar. Tydligen äggvita i urinen så det kan vara det som ligger bakom. Väntar på kontroll av tappen nu...
Tappen är påverkad så jag får lov att spendera natten på förlossningen. Fått en spruta bricanyl så nu är det bara att vänta och hoppas på goda nyheter...
Kajsamupp. Grattis till lyckat Rul
Dragonwoman: nä, det låter inte från fogarna utan känns 'bara'.
Irmeline: förstår dig, visst vill man försäkra sig om att allt är ok! Precis så tänker jag; magen växer iaf och det är ju bra
Insanejane: puh vad jobbigt, din stackare! Klart det är en tröst att det iaf inte är nåt som påverkar bebisen. Jag sover inte heller så bra pga foglossningen och en två-åring som väcker mig 3-6 ggr per natt
Sessan: vad skönt att det vänt såpass!
Mjölkchoklad: håller tummarna! Vad härligt att få titta på bebisen
Wiiiee! Härligt, Mjölkchoklad
Har en fråga till er som fått barn förut...
Jag har stått still i vikt de senaste två veckorna. Är i v 29 nu. Har innan ökat frekvent, totalt 10 kg, men just inget senaste två veckorna. Försökt nå bm och fråga men hon är borta idag. Bör jag oroa mig? Bebisen är pigg och sprattlar på för fullt i alla fall
Insanejane: bra att du inte ger upp utan forts stå på dig men sjukt trist att det ska behövas...
Kajsamupp: jobbigt med såna sendrag!
Dragonwoman: vilken dag o tid går den??
Ät det hysteriskt att köpa ett angelsound i v18? Känner inte bebis och börjar bli orolig. BM vägrar lyssna före v.20, då gör jag ju ändå mitt rul..,