Gravidtråd för oss som är över 35
V 17 är här, wee ho!
Glad påsk tjejer!! :)
V 17 är här, wee ho!
Glad påsk tjejer!! :)
Tappen är påverkad så jag får lov att spendera natten på förlossningen. Fått en spruta bricanyl så nu är det bara att vänta och hoppas på goda nyheter...
India, grattis o välkommen . Tror vi e många på tråden som är bra mkt mer oroliga nu än i tidigare graviditeter. Vi får stötta varandra så gott det går
Min huvudvärk kommer och går, just nu är det ok. V 17 o blöder fortfarande mer eller mindre varje dag. Är inställd på att ha det såhär hela graviditeten, jobbigt men uthärdigt sålänge jag vet att plutt mår fint. Jag känner ingenting, inte ens me ficklampan antar jag precis som sist har moderkakan i framkant. Ska bli skönt när jag börjar känna så jag slipper lyssna på hjärtljuden så ofta. Ni som ligger ungefär lika, känner ni något ännu ?
Insanejane: Vilka krämpor, jobbigt! Men inte långt kvar nu, snart är det över
Sessan: Vad skönt att det lugnat sig! Även om bebis är överlevnadsduglig utanför magen så är ju varje dag och vecka nu viktig för att minska komplikationerna och neotiden. Ta det lugnt, duscha och vila och njut av våren!
Mjölkchoklad: Lycka till på KUB!
Insanejane: jobbigt att man själv ska behöva läsa på och tjata sig till den vård man behöver, de vet ju din historia och borde ha extra koll! Vet du om de kommer låta dig gå tiden ut eller ta ut lillan lite innan?
Ät det hysteriskt att köpa ett angelsound i v18? Känner inte bebis och börjar bli orolig. BM vägrar lyssna före v.20, då gör jag ju ändå mitt rul..,
KUB idag och det gick bra! Fina siffror! Nu ska jag njuta av att vara gravid. Äntligen bekräftelse på att det är nån därinne kände första rörelserna igår och det var första beviset sedan plusset. Är i v 13.