• gonkis

Hur många missfall har ni haft?

Hur många missfall har ni haft på rad?

Vilken vecka fick ni era missfall i?

Jag har nu haft 3 mf som slutade i vecka 5-6, är så orolig för detta, därför undrar jag ifall det finns fler som råkat ut för samma tråkiga händelse som oss?

• Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?
  • tottan777

Hej! Först fick jag en son (inga som helst problem). Sedan 5 missfall på raken. Sedan en dotter (mycket problem). FIck sprutor för att hon skulle stanna kvar i min mage. Nu är jag gravid igen men läkarna misstänker att den är ofostrig! Det finns alltså ingen bebis. Det enda jag längtar efter nu är måndag när jag får svar.
    Så att vi kanske kan gå vidare.

VI gjorde en utredning efter 5missfall o det fanns inget fel på varken mig eller min man.!!
    Nu håller vi tummarna.

• Analuna

4 stycken:
    1 i v 12/13
    1 i v 6
    1 i v 5
    1 i v 7
    Det första och sista mf var genom en spontangraviditet medan de två mf i mitten var vid IVF. kanske är det dags för en utredning men jag fyller snart 40 och börjar tvivla på att detta kommer att gå vägen för oss.

• Eris

Mitt första mf fick jag i v. 6, mitt första ma fick jag reda på i mitten av 12v att det dog i 5vo det sista ma fick jag reeda på i slutet av 11v att embryot dog i mitten av 7 v

• cooki

Efter att ha läst här så finns det ingen orsak till alla ma/mf, när läkarna gör utredningar. Hur kan det vara så? Hur kan så många ha sån otur att ha flera missfall på raken utan att nåt är fel? Det känns som det inte stämmer riktigt. Lata läkare, eller vad är felet?

• Kängu

Hej!
    3 missfall i rad, likdana i v4-7 nånstans. Dvs de avstannade tidigt och kom ut lite senare.

Är nu i v36 och tror att det faktiskt ska bli en bebis denna gång men det tog tid att sluta tvivla. Ringde inte en BM förrän v10 för jag trodde inte det skulle behövas.

Hoppas någon får mer hopp av min historia.

• Kattis L

3 missfall har jag haft alla runt vecka 5-7

• MansonDust

MA i v 12. (Dött sen v 6-7)

• viki

7 MF v 5-7
    1 MA v 25+5
    1 X v 7
    inga barn, men hoppas hoppas!

Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?