• gonkis

Hur många missfall har ni haft?

Hur många missfall har ni haft på rad?

Vilken vecka fick ni era missfall i?

Jag har nu haft 3 mf som slutade i vecka 5-6, är så orolig för detta, därför undrar jag ifall det finns fler som råkat ut för samma tråkiga händelse som oss?

• Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?
  • stina 76

viki: Jag beklagar alla dina MF - vad hände i gravidteten som gick så långt (v 25), däromkring brukar ju riskerna vara så små!?

• pixi09

1:a Dec-04 v8
    2:a sep-05 v.9
    3.e Feb-06 v.4+6

Varför ??? Vill ha bebbe !!!!!

• paix

2 st
    Ett i månad fyra och det senaste i v. 6

• hallonblomma

Är inne på mitt 5:e.
    1:a ma i v.13
    2:a ma i v.11
    3:e ma i v.12
    4:e mf i v.6
    5:e ma i v.9 tack vare ul genom hela tiden. Så det är igångsatt. Annars hade det kanske blivit v.11-12 igen.

• Snoddis

Har haft 3
    Ma v11
    mf v5
    mf v6

Har fått tid för utredning på Sophia hemmet nästa onsdag så får vi se om det visar något som kan vara fel.

Kram till er alla

• Baloo

Har haft 1 mf och ett ma. Är nu gravid i v28, går in i v29 på söndag. Lycka till alla

• AHL

Hej! Har haft 4 st. Alla mellan v 7-10 11. har lite dålig koll på exakt men alla har varit klassade som tidiga missfall. De 2 sista var MA så jag var inlagd på sjukhus då.

Kram Anna

• AHL

Kanske skulle säga att jag hållit på i 6 år och ännu är barnlös oxå. Glömde.

Anna

• Baloo

AHL, har du varit på utredning? de hittade inget eller?

• Baloo

min mamma berättade för mig om min dagmamma när jag var liten. Hon fick 5 mf i rad, sen direkt när hon blev gravid den sjätte gången så blev hon sjukskriven o har nu 5 barn.

Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?