• gonkis

Hur många missfall har ni haft?

Hur många missfall har ni haft på rad?

Vilken vecka fick ni era missfall i?

Jag har nu haft 3 mf som slutade i vecka 5-6, är så orolig för detta, därför undrar jag ifall det finns fler som råkat ut för samma tråkiga händelse som oss?

• Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?
  • Kattis L

Uppdaterar 4 st totalt nu *suck*

• snattran

Jag har haft tre: två i vecka 5 samt ett MA som troligen slutade utvecklas vecka 5 eller 6, varefter jag gick och väntade (med dalande hopp) tills det kom ut vecka 11. Nu är jag gravid igen i vecka 6. Har gjort VUL idag och det ser bra ut så här långt, men än är det ju för tidigt att säga särskilt mycket. Gynekologen vid missfallsutredningen var optimistisk, trodde mest jag haft otur.

• MariaTussen

1.. tillskillnad från er som har haft många =(

• MariaTussen

juste i vecka 8 hade jag det

• Långbenopluto

Jag har haft 2 MA

Första upptäcktes i vecka 11 och hade dött i vecka 6.

Det andra upptäcktes i vecka 10 och hade dött i vecka 7.

NU är jag gravid och är i vecka 19

GE ALDRIG UPP!

KRAM

• LillSkruttet

Jag har haft 2. Första i v5 och andra i v6.

• Hene

Hej hej Har haft 3 missfall 2 i vecka 6 och 1 vecka 7 har även haft utomkvedeshavandeskap i v6 och 7
    Nu ska vi prova med ivf.. eftersom de tog bort mina äggledare efter utomkveden..
    Det är mer vanligt än vad man tror med missfall så ge inte upp det kommer att lyckas för oss barnlösa oxå ska du se..
    Lycka till!!

• Drutten74

Hej!
    Jag har haft ett mf i v6 och ett ma i v 11.
    Väntar på att bli gravid igen...

• Mia25

Jag har haft 4 st efter min son som det inte var några problem med....varken att bli med eller under graviditeten....nu sitter jag här och hoppas att jag blir gravid nu och att jag får behålla det denna gången....varit hos två olika gynekologer som sagt olika så jag vet inte vad som är felet.....men någon gång kommer ett syskon till min son det vet jag.

• Teschty

jag har haft 4. jätte trist alla mina kompisar bara föder barn hela tiden o här sitter jag o blöder gång på gång...APA OXÅ
    (missförstå mig inte, jag e jätte glad för deras skull o missunnar INGEN att bli gravid) men jag vill ju me ha min bebis snart

Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?