• Forumvärd

    Familjelivs julkalender. Vinn aktivitetskrokodil!

    Var med och öppna luckan den 6:e december i Familjelivs julkalender!

    Idag kan du vinna en praktisk och kul Aktivitetskrokodil värd 429 kronor.


    "Mjuk och mysig aktivitetsleksak formad efter en krokodil. De fyra löstagbara blocken i mitten är numrerade och utrustade med flera olika funktioner och leksaker såsom pip-leksaker, skallror, prasselpapper och speglar"  Läs mer om vinsten här


    För att vinna vill vi att du laddar upp ett foto på temat snö! Det ska vara ett foto som du tagit själv, men motivet bestämmer du. En vacker naturbild, barn som åker pulka, snöhögen som du borde skotta bort...
    Vi vill även att du skriver en kort motivering till varför du vill vinna den söta krokodilen. Bäst foto i kombination med motivering vinner priset.

    Tävlingen öppnar idag och pågår fram till midnatt 8/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 9/12. Observera att tävlingen pågår under helgen.

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Solig

  • Svar på tråden Familjelivs julkalender. Vinn aktivitetskrokodil!
  • EvelinasSyster

    Det här fotot är taget idag... Vår 10 månader gamla dotters första riktiga möte med snön! Hon tyckte om den ungefär lika mycket som jag gör!



    Skruttungen vår skulle tokälska den där krokodilen, hon älskar saker som prasslar och låter men framförallt - speglar! Hon är galet egenkär och skulle nog kunna sitta och pussa sig själv i spegeln en hel dag  
  • Jennyorust

    Här kommer våra ungar i konstgjord snö, det är ju faktiskt bättre än tö!
    En krokodil vill vi gärna vinna såklart, eftersom allting nu är upptäcktsbart!


  • FemmeM

    Okej, här kommer en bild på en glad kille,tagen förra året. Då var han 1 år och älskade snön. I år har vi inte fått så mkt än men är ganska säker att han kommer älska den i år med. Nytt för i år är att han fått en lillsyster som nu är 6 månader och hon älskar lattjiga leksaker där hon glider runt i sin gåstol eller sitter på golvet och fäktar med armarna. Därför bidrar storebror med sin snöiga bild, så att kära lillasyster får nåt sköj att leka med! :)


  • Zinjulu


    Här kommer en bild från förra året på vår minsta lilla tjej! Minns att det var en helt underbar vinterdag med härlig sol och massa snö. 

    En krokodil med olika och roliga aktiviteter
    hade passat lillkusinen Fred som han heter.
    Inte en lugn stund har min bror och hans tjej
    det blir mycket ajabaja och nej.
    Med en rolig leksak som denna
    kanske de får det lite lugnare och slipper ränna!
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • ellbennet

    Underbar julmarknad från förra året. Den enda snö på bilden är den jag själv fångat på mössa och jacka men tycker ändå den representerar hur mycket det snöade utanför. Här fick man äntligen sätta sig ner från det kalla men härliga snövädret utanför och sätta sig och ta en varm glögg med bulle. Själv hade man en stor bulle i ugnen som var väntad till mars. Och då kom han, vår älskade busige pojk som i just denna stund sitter i mitt knä och vill så hemskt gärna komma åt tangentbordet. Han hade älskat att få ha sin egna krokodil för han älskar att höra sin mamma sjunga "krokodilen i bilen"!

    Han verkar vilja ha något att tillägga: rgreggcc uuuuuuu cuuuuuuuuuuvr   ghn         bv

    Ja, det var allt från oss, nu hoppas vi att ni gillar bilden! :)


  • viseversa

    Frostiga löv morgonen. kallt var det också. Jag vill vinna krockodilen för att jag har en väldigt nyfiken bebis hemma på 8,5 mån som nu börjat gå och drar i allt hon itne ska dra i som sladdar och annat skoj=). En krockodil skulle nog sysselsätta henne ett tag=) Och så är det en perfekt julklapp då jag har haft svårt att hitta något som passar lilla fröken=).



    Instagram...LOVALOVISA
  • Margaux


    Dagens och vinterns första snö!

    Lillasyster som var hemma och sjuk idag hade verkligen önskat sig en aktivitetskrokodil.... Hon har haft hög feber i flera dagar nu och vi hoppas att det blir bättre snart!
  • Karra1


    Det här var ett tag sedan, men är absolut den bästa vinterbild jag har *s*

    Krokodilen skulle få åka till minsta kusinen som är 6 månader !
  • ccaammii


    Jag skulle vilja köpa min son det bästa
    men julklappspengarna tar tyvärr slut för det mesta
    då de ska räcka till flera
    så kan man inte för mycket spendera
    men en sån här fin leksak
    skulle vara helt i hans smak
    han skulle leka och ha kul
    och få en riktigt god jul
  • Nathalieholmberg

    Första julen tillsammans äntligen, som vi längtat! Vår dotter hjälper till att klä den nya julgranen som är full med snö på topparna! Tyckte att det var jättekul och så roligt med alla lampor som lyser! Nu har snön äntligen kommit och min dotter tittar fundersamt ut och undrar nog vad det är för spännande som ligger på marken nu. 



    Jag vill vinna den jättefina leksaken Aktivitetskrokodilen till min flicka jag vet att hon skulle älska att leka och smaska på den. 

    Nya saker är alltid kul och speciellt nu när det snart är jul!

    PS! Jag hade problem med mitt lösenord när jag skulle logga in, därför blev mitt svar lite sent insänt! DS!
  • Forumvärd

    Tack för era fina bilder Solig
    Vintern är rätt mysig ibland och nu de senaste dagarna har vi verkligen fått snö i hela Sverige.
    Vintervitt och en lättnad av vintermörkret

    Dagens vinnare är ellbennet! Solig Stort grattis till dig och hälsa sonen! {#emotions_dlg.flower}
    Inboxa  adress, mejladress och mobilnummer till mig så kommer krokodilen på posten. Jag måste ha dina uppgifter inom en vecka annars går vinsten tyvärr vidare.


    ellbennet skrev 2013-12-08 10:46:54 följande:
    Underbar julmarknad från förra året. Den enda snö på bilden är den jag själv fångat på mössa och jacka men tycker ändå den representerar hur mycket det snöade utanför. Här fick man äntligen sätta sig ner från det kalla men härliga snövädret utanför och sätta sig och ta en varm glögg med bulle. Själv hade man en stor bulle i ugnen som var väntad till mars. Och då kom han, vår älskade busige pojk som i just denna stund sitter i mitt knä och vill så hemskt gärna komma åt tangentbordet. Han hade älskat att få ha sin egna krokodil för han älskar att höra sin mamma sjunga "krokodilen i bilen"!

    Han verkar vilja ha något att tillägga: rgreggcc uuuuuuu cuuuuuuuuuuvr   ghn         bv

    Ja, det var allt från oss, nu hoppas vi att ni gillar bilden! :)

     



  • ellbennet

    Tack så mycket! Vi är jätteglada här hemma och Eddie kommer säkerligen att älska sin krokodil som han ska få av tomten på familjeliv!! Tomte

Svar på tråden Familjelivs julkalender. Vinn aktivitetskrokodil!