Inlägg från: Anonym (Rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rädd)

Ni som varit inlagd på psykiatrin...

Hur är det och va inlagd? Fick ni hjälp? Är otroligt rädd för och lägga in mig men verkar vara det enda som kan göras nu. Skräm mig gärna inte för mkt

• Svar på tråden Ni som varit inlagd på psykiatrin...
  • Anonym (Rädd)

Det är det jag är rädd för att det ej finns mkt och göra och att det blir mer att man ligger och tänker och mår ännu sämre:/ jobbigt med om man ska dela rum med en annan:S

• Anonym (Rädd)

Får se vad min läkare säger. Är tvärr i stort behov av hjälp nu och snabbt också!

• Anonym (Rädd)

Åhh tack så mkt, själv lär jag bli inlaggd då i kristianstad eller hässleholm så ber till hud att det är bra där om dom tar in mig! Hoppas du får hjälp sj! Kramar

• Anonym (Rädd)

Ni lugnar mig lite med era berättelser. Min syn på inläggning är ju sånt man nästan ser i skräckfilmer så jag är ju vetskrämd men jag behöver hjälp! Tack alla som svarar, ni får gärna fortsätta berätta

• Anonym (Rädd)

Jätte snällt av er och skriva. Lugnar mig jätte mkt! Min läkare, vc, dagvården, öppenvården och psykolog ska alla gå ihop mot soc/kommunens beslut till överklagelse och sen att få regionen och betala behandlingshem. Annars lägger jag in mig!

• Anonym (Rädd)

Oki det lugna inte mig nu:(

• Anonym (Rädd)

Jag gärna det som hjälpte dig att må bättre för just nu känns allt skit för mig och att jag behöver RIKTIG hjälp för och bågonsin bli bra för vanlig öppenvård och psyk hjälper inte för mig

• Anonym (Rädd)

Jo det har väl jag med varit lite rädd för att känna sig knäpp särskillt när man är runt andra som mår dåligt men känner att jag måste få hjälp. Men låter ändå ej så farligt som jag tänkte mig när du säger så:) har gått hos kurator sen jag var 14-15 år, varit på bup., Sen öppenvård med daglig hjälp, slungats fårn läkare till läkare, varit på praktiker för att försöka komma ut m.m. Mådde bra under en period men kört ner mig totalt igen med djup depression och stark ångest, har haft problem med att skada mig innan, går hos psykolog med nu plus öppenvården varje dag men faller bara mer och mer. Vill in på behandlingshem men soc/kommunen gav avslag för enligt dom är jag inte tillräckligt sjuk för och in på behandlingshem men det hela handlar om att dom inte vill betala sådan behandling

• Anonym (Rädd)

Anonym (.) får man fråga varför du åkt in och ut och vad som gjort att det ej hjälpt? msmurphy nä jag vet men just nu är det krisigt så är ju på vippen att flippa ut, vill verkligen in på behandlingshem men ja...

Svar på tråden Ni som varit inlagd på psykiatrin...