• Ernst Hugo

Gravid, singel och dejtar?

Ämnet har ju varit uppe förr. Gravid och singel. Min fråga är hur ni kvinnor som är gravida och singlar resonerar. Jag dejtar och har inget emot att hon har barn eller är gravid, men ser sällan någon gravid i dejtingvärlden. Är det fortfarande tabu eller kan ni tänka er att dejta?

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?
  • citra

Jag var singel när jag var gravid och dejtade friskt. Tyckte inte det var speciellt stor skillnad. Förutom dem sista två veckorna. Var väldigt noga med att tala om det innan (om det var en blind date). Däremot träffade jag aldrig nån jag ville ha nått seriöst med, men man har väl behov ;)

• Ernst Hugo

citra@

Men träffade du ngn för en relation senare?

• Ernst Hugo

Blir glad över att det finns trevliga dejtande kvinnor var håller ni hus annars

• Ernst Hugo

För mig tyder dejtande under graviditeten på integritet och god självkänsla. Det är attraktiva och sexiga egenskaper.

Problemet är att jag utters sällan träffar på dejtande gravida

• Linnez

Själv känner jag mig som en fet kossa, är i vecka 24 och att dejta känns ju inte som något alternativ. Sedan vill man ju ha något som håller

• Mon bébé 81
    Ernst Hugo skrev 2013-12-13 21:01:38 följande:
    För mig tyder dejtande under graviditeten på integritet och god självkänsla. Det är attraktiva och sexiga egenskaper.

Problemet är att jag utters sällan träffar på dejtande gravida
    Vad menar du med att dejtande under graviditet tyder på integritet och god självkänsla?
Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?