• Ernst Hugo

Gravid, singel och dejtar?

Ämnet har ju varit uppe förr. Gravid och singel. Min fråga är hur ni kvinnor som är gravida och singlar resonerar. Jag dejtar och har inget emot att hon har barn eller är gravid, men ser sällan någon gravid i dejtingvärlden. Är det fortfarande tabu eller kan ni tänka er att dejta?

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?
  • Rizzla
    Ernst Hugo! Bara nyfiken, har du dejtat någon som är gravid?
  • Ernst Hugo

Rizzia@

Ja två gånger. Dessvärre kände jag att andra saker i våra resp livsval inte stämde i båda fallen.

Har du själv erfarenhet ?

• Rizzla
    Ernst Hugo skrev 2013-12-19 17:41:24 följande:
    Rizzia@

Ja två gånger. Dessvärre kände jag att andra saker i våra resp livsval inte stämde i båda fallen.

Har du själv erfarenhet ?
    Jaao men det var inte meningen, jag visste inte om att hon var gravid från början. Blir lite fascinerad över att män vill ge sig in i det, har du aldrig känt att det blir lite onödigt komplicerat?
  • Ernst Hugo

Rizzia@

Livet är alltid onödigt komplicerat Är kemi och förtroende rätt så kan graviditet vara en tillgång istället för belastning!

• Linnez
    Ernst Hugo skrev 2013-12-19 08:36:37 följande:
    Linnez@

Hur går det för dig?
    Ja snackat med en kille på en sida, dock vet han inte att jag är gravid.
    Så får väl se m han vill ses eller inte:)
  • Rizzla
    Ernst Hugo skrev 2013-12-19 18:04:30 följande:
    Rizzia@

Livet är alltid onödigt komplicerat Är kemi och förtroende rätt så kan graviditet vara en tillgång istället för belastning!
    Haha noshit :D En tillgång, på vilket sätt?
  • Ernst Hugo

Linnez@

Vet inte om jag skall gratulera eller vara avundsjuk

Rizzia@

Är kemin rätt och kvinnan har allt i ordning med pappan så är modet att dejta under graviditet tecken på styrka och personlighet för mig ! Det gör oxå att andra kommande situationer känns lättare kanske.

Dessutom är det så enastående vackert

• Linnez

Allt i ordning med pappan?
    Om det inte finns nån då? Eller han finns, men sopat det under mattan

• Ernst Hugo

Linnez@ Allt i ordning är detsamma som att det finns praktisk och själslig ro för mamman kring det gemensamma föräldraskapet

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • missmöllan

jag är gravid i v23 och singel och jag finner det enormt svårt att förhålla mig till det. ensam och kärlekskrank som attans men som tidigare tjejer skrivit så vem fan vill dejta en i detta tillståndet? man är ju inte ute på krogen direkt och vad gör man annars. och som någon tidigare skrev på dejtingsidor kan folk vara otroligt elaka och dömande så att regga sig där och gå ut med sitt tillstånd är inget man gör i första taget.
    ett jävla skit är det....

Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?