• abc3v

Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?

Frågan är, var hittar man tjejer som vill ha en vanlig svensk man men som bara vill ha sex med svarta män? 
    Tycker det hade varit ideal förhållandet.

• Svar på tråden Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?
  • Frogo
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-13 12:53:10 följande:
    Förstår inte varför nån tjej skulle tacka nej till att ha en trogen underbar man hemma och samtidigt få ha äventyr också.... äventyr som gör mannen lyckligare och gladare. Jag kan knappt förstå att det finns att ha det så bra.

Tror det är rädsla kanske att han en dag också vill. Förstår att du är tacksam. En riktig cuckold är dessutom hundra procent trogen så det kan inte bli bättre.
  • Anonym (Hönan)
    Robert 832 skrev 2013-12-13 23:27:32 följande:
    Ditt face är bra mycket fulare. :) Cuckolding kanske är din grej också?
    Cuckoldikuuuuuuuuuuu

• Robert 832
    Anonym (Hönan) skrev 2013-12-21 20:12:26 följande:
    Cuckoldikuuuuuuuuuuu

Min inbox är öppen om du är nyfiken eller vill rikta kritik. Jag står för det jag säger och tycker. Varför gömmer du dig bakom en anonymitet och skickar... ja, vad det här nu är?
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-12-19 16:23:28 följande:
    Tror det är rädsla kanske att han en dag också vill. Förstår att du är tacksam. En riktig cuckold är dessutom hundra procent trogen så det kan inte bli bättre.

Nop, kan det inte. Har fortfarande svårt att fatta vilken tur jag haft.
  • Anonym (Hönan)
    Robert 832 skrev 2013-12-21 21:13:49 följande:
    Min inbox är öppen om du är nyfiken eller vill rikta kritik. Jag står för det jag säger och tycker. Varför gömmer du dig bakom en anonymitet och skickar... ja, vad det här nu är?
    Här har du en riktig cuckold

• Frogo
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-06 04:58:57 följande:
    Här har du en riktig cuckold

Nej, för tuppar har harem. Omvänt alltså. Och det heter bara cock om du försöker travestera från engelska. Blir roligare om man har nåt rätt....
  • Anonym (dubbelvikt)
    Anonym (Hönan) skrev 2013-12-21 20:12:26 följande:
    Cuckoldikuuuuuuuuuuu

Alltså, bilden o sammanhanget. Jag har legat dubbelvikt av krampskratt en lång stund nu här på golvet, bara älskar sån här korkad humor. Jag är likadan själv, tack för att du förlängde mitt liv några minuterSoligHjärta!
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (dubbelvikt) skrev 2014-01-06 19:57:05 följande:
    Alltså, bilden o sammanhanget. Jag har legat dubbelvikt av krampskratt en lång stund nu här på golvet, bara älskar sån här korkad humor. Jag är likadan själv, tack för att du förlängde mitt liv några minuter!

Jag håller med, hönan har fått mig att tycka att den där grejen med cuckholding känns rätt kul ändå.
Svar på tråden Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?