Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?
Frågan är, var hittar man tjejer som vill ha en vanlig svensk man men som bara vill ha sex med svarta män?
Tycker det hade varit ideal förhållandet.
Frågan är, var hittar man tjejer som vill ha en vanlig svensk man men som bara vill ha sex med svarta män?
Tycker det hade varit ideal förhållandet.
Det hade varit kul att kunna ha sex med andra också men jag brukar inte tända på svarta. Varför måste de vara svarta?
Och vad får ni män ut av det? Förstår inte.
Det hade varit kul att kunna ha sex med andra också men jag brukar inte tända på svarta. Varför måste de vara svarta?
Och vad får ni män ut av det? Förstår inte.
Jag ser heller inte varför det ska vara en svart man, okej vill hon ligga med en svart man så visst, men annars se vill jag att hon har sex med den hon vill. Som hotwife eller stag får hon ha sex med vem hon vill, när hon vill men hon är ändå min.
Hur pass vanligt är just cuckold och hur startar man liksom om idén faller in
Hur pass vanligt är just cuckold och hur startar man liksom om idén faller in
Jag är en hotwife. Ibörjan var jag skeptisk men efter att ha haft sex med några, så är det en fantastisk möjlighet som ytterst få har. Sexlivet med min man har också blivit bättre. Kan verkligen rekommendera det
Jag är en hotwife. Ibörjan var jag skeptisk men efter att ha haft sex med några, så är det en fantastisk möjlighet som ytterst få har. Sexlivet med min man har också blivit bättre. Kan verkligen rekommendera det