• abc3v

Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?

Frågan är, var hittar man tjejer som vill ha en vanlig svensk man men som bara vill ha sex med svarta män? 
    Tycker det hade varit ideal förhållandet.

• Svar på tråden Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?
  • Anders 386

Låter som en ganska omöjlig önskan förstås...  Om det finns en kvinna som helst vill ha sex med svarta män är ju sannolikheten väldigt stor att hon faktiskt väljer att vara tillsammans med en svart man. Tror du får nöja dig med att ha det som en fantasi TS  Skrattande

• Robert 832

Det är fortfarande en ganska ovanlig livsstil så bästa sättet är att försöka hitta vilken kvinna som helst som du tycker mycket om, dejta ett tag och lägg fram konceptet. Annars finns det diverse sitter för sådant. Hotwife.se cuckoldspace.net (sök Sverige) det finns också grupper för det på fetlife.com och darkside.se. Lycka till!

• Anonym (Mia)
    udda man lkpg skrev 2013-12-09 10:31:34 följande:
    Skaffa en "vanlig" tjej och övertala henne.

Övertala ska du nog inte... men borde finnas andra egenskaper hos en kvinna man ska dela sitt liv med som är viktigare... eller? Hitta nån du tycker om och ERBJUD henne att hon kan få ha kvar sin sexuella frihet. Många kvinnor skulle (efter att ha smält idén) bara bli glada och tacksamma för att både äta kakan och ha den kvar. Andra inte dock. Sen ska hon ju tända på svarta också ju.... Fast andra saker känns som viktigare när man väljer livskamrat. Men vi som älskar livsstilen finns, men jag har redan världens bästa man. Lycka till.
  • abc3v
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-09 12:33:14 följande:

Övertala ska du nog inte... men borde finnas andra egenskaper hos en kvinna man ska dela sitt liv med som är viktigare... eller? Hitta nån du tycker om och ERBJUD henne att hon kan få ha kvar sin sexuella frihet. Många kvinnor skulle (efter att ha smält idén) bara bli glada och tacksamma för att både äta kakan och ha den kvar. Andra inte dock. Sen ska hon ju tända på svarta också ju.... Fast andra saker känns som viktigare när man väljer livskamrat. Men vi som älskar livsstilen finns, men jag har redan världens bästa man. Lycka till.
    Jag vill att hon ska vilja själv. Ingen övertalning. Det måste finnas svenska tjejer som skulle gilla denna dealen. Att ha ett förhållande med en svensk schysst kille men samtidigt få knulla med alla spännande negrer.
  • abc3v

Dom flesta svenska tjejer blir väl våta av stora negrer men vill ha ett stabilt "tråkigt" förhållande med en svensk man?

• Anonym (Tjej 28)

Jag skulle kunna tänka mig att ha ett öppet förhållande med en trevlig kille, men inget förhållande som helst med en man som använder ordet neger.

• missan75
    abc3v skrev 2013-12-12 17:23:55 följande:

Dom flesta svenska tjejer blir väl våta av stora negrer men vill ha ett stabilt "tråkigt" förhållande med en svensk man?

Det där är en fördom du inte bör tro på för mycket.
  • abc3v
    Anonym (Tjej 28) skrev 2013-12-12 17:55:26 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig att ha ett öppet förhållande med en trevlig kille, men inget förhållande som helst med en man som använder ordet neger.
    Det är väl inget nedsättande i sig, och kan väl knappast framstå som det i detta sammanhanget?
    Afrikan dårå!
  • abc3v
    missan75 skrev 2013-12-12 18:13:04 följande:
    Det där är en fördom du inte bör tro på för mycket.
    Det kanske inte stämmer i alla fall men det är vad jag söker ;)
Svar på tråden Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?