Jag kan inte sova! ångest :(
Är det bara jag som inte kan sova pga ångest?
Så jobbigt :(
Är det bara jag som inte kan sova pga ångest?
Så jobbigt :(
Yes! en gäspning :) Det är ett bra tecken :)
Nu har jag gäspat säkert 5 gånger :) Jag ska pröva sova om 5-10 minuter :)
Ofta problem, fick tips ang träning!!! Testa det funkade för mig! Jogging, ordentlig Pw, köra Crosstrainer, gå till gym etc etc.
smörj in fötterna med lavendelolja på kvällen.. massera ordentligt. Jaga inte upp dig, lägg dig och blunda och tänk att, äh det är okej om jag inte kan sova i natt, jag får ligga här och vila istället.
lavendel är bra för att "grunda" grubblerier. dämpar lite oro.
Det fungerade för mig då jag hade sömnproblem. Har fortfarande sömnlösa nätter ibland men inte alls lika ofta. hoppas du får en låååång skön natt inatt!
Hur går det för dig? 
Jag sov 7 timmar igår natt men idag bröt jag ihop helt pga stress, ångest och depression. Jag ska ringa till min läkare imorgon och be om remiss till en psykolog.
Har haft detta problem fram och tillbaka. Är just nu i en depression, och hade/har supersvårt med sömnen. Tillslut blev det så illa att jag inte kunde få mer än runt 3 timmar sömn per natt (ej sammanhängande).
Min hjärna fungerade inte, och fick ångest, panik och gråtattacker omvartannat på dagarna.
Min läkare skrev ut sömntabletter, så nu går det bättre. Sömn är vikigt, och jag känner mig mycket bättre, och de antidepressiva tar också mer än innan.
Sök hjälp, så du kan börja fungera igen, det är mitt råd.