• Anonym (sömnbrist)

Jag kan inte sova! ångest :(

Är det bara jag som inte kan sova pga ångest?

Så jobbigt :( 

• Svar på tråden Jag kan inte sova! ångest :(
  • Liberal

Nej du är inte ensam! Jag känner igen mig själv, varför kan du inte sova? Vad handlar din ångest om? Kram

• Anonym (sömnbrist)
    Liberal skrev 2013-12-10 02:52:14 följande:
    Nej du är inte ensam! Jag känner igen mig själv, varför kan du inte sova? Vad handlar din ångest om? Kram
    Känns som att många saker i mitt går åt helvete.. skolan, jobbet :( Jag har haft sömnbrist sen jag var tonåring men haft en period då jag sover helt ok. Nu senaste veckorna har det blivit riktigt jobbigt igen. Nu är det tredje natt som jag inte kan sova. Jag blir galen!
  • Anonym (sömnbrist)
    Liberal skrev 2013-12-10 02:52:14 följande:
    Varför kan inte du sova?
  • Sinbad

Känner igen mig till 100, har också ångest över skola och jobb...ligger och grubblar och även som du är jag inne på 3e natten

• Anonym (sömnbrist)

Jag funderar på att vända mig till min läkare och be om medicin mot sömnproblem. Jag orkar inte må såhär dåligt.

• Liberal
    Anonym (sömnbrist) skrev 2013-12-10 02:54:17 följande:
    Känns som att många saker i mitt går åt helvete.. skolan, jobbet :( Jag har haft sömnbrist sen jag var tonåring men haft en period då jag sover helt ok. Nu senaste veckorna har det blivit riktigt jobbigt igen. Nu är det tredje natt som jag inte kan sova. Jag blir galen!
    Har du för mycket då kanske? Kan väl bli tungt med båda skola och jobb eller är det andra saker du funderar på?

Själv har jag suttit med jobb så mycket att jag blivit övertrött, skall ha ett föredrag kl 09:00 imorgon och det skapar en ångest i sig. En kan inte sova ångest som jag misstänker du också har. Skriv av dig nu min vän, jag läser om du vill :)
  • Anonym (sömnbrist)
    Liberal skrev 2013-12-10 03:00:51 följande:
    Har du för mycket då kanske? Kan väl bli tungt med båda skola och jobb eller är det andra saker du funderar på?

Själv har jag suttit med jobb så mycket att jag blivit övertrött, skall ha ett föredrag kl 09:00 imorgon och det skapar en ångest i sig. En kan inte sova ångest som jag misstänker du också har. Skriv av dig nu min vän, jag läser om du vill :)
    jag tror inte att det bara räcker att skriva av sig, men tack ändå :)
  • Sinbad

Tror du att du har sömnproblem som skapar ångest eller ångest som skapar sömnproblem? Isåfall kanske man skulle göra något åt ångesten...

• Anonym (sömnbrist)

Har ni några tips på vad man kan göra för att kunna sova? Finns det nåt speciellt som hjälper er när ni mår som sämst?

• Anonym (sömnbrist)
    Sinbad skrev 2013-12-10 03:04:40 följande:
    Tror du att du har sömnproblem som skapar ångest eller ångest som skapar sömnproblem? Isåfall kanske man skulle göra något åt ångesten...
    Jag har ångestdämpande medicin, som jag har slarvat med senaste veckan (förklarar en hel del). Utöver detta har jag så mycket grejer i mitt liv just nu + det känns som att man är inne i nån sorts höstdepp.
Svar på tråden Jag kan inte sova! ångest :(