• Mamma i hjärtat

    Ska du se Kalle Anka på julafton?

    Vi har en diskussion hemma - jag vill verkligen se på kalle, det är en tradition sen jag var liten att alla samlas framför tvn och ser ihop :) Men nu verkar det egentligen bara vara jag som vill.
    Hur gör ni? OM ni inte ser på Kalle - vad gör ni istället? Ser på annat eller öppnar paket?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska du se Kalle Anka på julafton?
  • Katarina6701

    Jag och min man tittar på Kalle och kan varje replik utantill. Ungarna är måttligt roade men de vet att det inte blir några klappar förrän Benjamin Syrsa sjungit så de sitter med och väntar på att eländet ska ta slut


  • Mammamarie 4 barns mor

    Min son fyller år då! Han blir 2 år. Klart att familjen ska kolla, är ju tradition


    Elias 2009 Eliott 2010 Eddie 2011 Edwin 2012
  • studentbruttan29

    Jag är vuxen och vill jag se kalle så tittar jag på jävla kalle. Jaaa, jag ska se kalle på julafton.  Glad

  • lille Birger
    studentbruttan29 skrev 2013-12-17 20:29:30 följande:
    Jag är vuxen och vill jag se kalle så tittar jag på jävla kalle. Jaaa, jag ska se kalle på julafton.  Glad
    Du kanske kan titta tillsammans med min nalle? Han behöver någon att hålla tass med.
  • Border

    Jag tittar aldrig på TV, av den enkla anledningen att jag blir rastlös då. Så, nej, jag tittar inte på Kalle Anka på julafton, men resten av familjen gör det. Jag sitter och läser, eller diskar eller nåt under tiden.


  • Michelle 341

    JA! Det är tradition och inger julkänsla :) Ännu mer magiskt har det blivit sedan man själv fick barn dessutom. Däremot kanske inte jag sitter bänkad direkt utan oftast förbereder vi maten under tiden barnen kollar och sen äter vi efter Kalle.

  • camus

    Finns det verkligen vuxna som på fullaste allvar sitter och tittar på Kalle anka på julafton? Infantilismen skrämmer mig. Hos oss tittar barnen. Knappt.

  • Fia Maria

    Det är klart man tittar! Jag har inte missat Kalle på julafton en enda gång på över 40 år!


    De senaste 20 åren har vi även kört Bingolottos uppesittarkväll. :)

Svar på tråden Ska du se Kalle Anka på julafton?