• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • ITM

Pia ringde precis provet var positivt. MEN hon vågade inte tro på de till 200% som
    Hon sa för att jag tog ju trotts allt 6 enheter ovitrelle i söndags. Ska antagligen dit på tor för nytt blodprov o då ska de ju ha stigit ännu mer.
    Hcg låg på 128 idag jag vet inte om de är högt eller lågt ruvardag 11 med en 2 dagars?!

• Libra1

128 låter högt tycker jag. Sist låg mitt på 38 på dag 12. :)

Vet inte hur mycket Ovitrellen kan visa visserligen.

Spännande! :)

• ITM

Libra1 jag undrar med hur mycket ovitrellen kan ge i utslag. Men vi hoppas såklart. På torsdag vet vi....;)

• MissKS

Heja dig ITM! Hoppas att det fortsätter åt rätt håll! Jag tycker också att 128 låter högt! Man får ju positivt på Stickan vid 25! Å andra sidan är kanske koncentrationen högre i blodet. Det låter ändå toppen!

Jag träffade Pia imorse. Min livmoder ser gravid ut men mina Hcgnivåer var nästintill 0 nu. Så nu ska jag bara vänta in att livmodern ska förstå att den inte är gravid. Suck!

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • 2014bebis

ITM, håller tummar och tår nu!!! Hoppas du får fantastiska nyheter imorgon.

MissKS , skickar en styrkekram till dig. Så ledsen för din skull.

Libra, känner verkligen med dig. Tycker så synd om dig att du måste genomgå en operation till. Hoppas det blir snart så du kan ta nya tag efter sommaren.

Kramar till er alla

• Libra1

Jag börjar min semester nästa vecka och då kommer jag inte att kika in här på hela 4 veckor. Det har jag lovat mig själv. Behöver en paus från allt.

Jag hoppas att ni alla kommer få en härlig sommar!!! :)

Kramar {#emotions_dlg.flower}

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-06-25 11:53:22 följande:
    Jag börjar min semester nästa vecka och då kommer jag inte att kika in här på hela 4 veckor. Det har jag lovat mig själv. Behöver en paus från allt.

Jag hoppas att ni alla kommer få en härlig sommar!!! :)

Kramar

Önskar dig en riktigt skön sommar och semester!! Kram

Jag ska också ta mig en paus här ifrån men innan jag lämnar er för ett tag, hoppas jag det kommer ett positivt glädje besked från ITM
  • MissKS

Då gör jag kanske likadant. Jag kan ju inte hänga här själv

Juli blir en paus. Den 28 har jag lovat att ringa in till till Eva och meddela om vi ska köra på FET direkt eller om jag vill vila mer. Mår illa bara jag tänker tanken. Men vad har man för val???

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö