Inlägg från: Anonym (Stor.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stor.)

Anonyma viktklubben

Gladen skrev 2014-03-26 08:07:57 följande:

Bra jobbat!! :)
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (Bettan) skrev 2014-03-27 17:15:12 följande:
    Idag är det vägdag men jag hoppade över det idag då jag har grym träningsvärk! Tre pass klara denna veckan, så jag tänker det att när träningsvärken har släppt så ska jag väga mig igen:)
    Kollade lite mått på kroppen dock, 40 cm över kroppen i skillnad, från januari tills nu. Och nu kan jag se mkt skillnad på mina "före foton" också. Så just nu går det bra tycker jag och jag är stolt över mig själv:)
    Bra jobbat. 
  • Anonym (Stor.)
    Klarade mitt första delmål idag....att vara under 180 innan mars är slut.Solig
    Väger nu 179.7 kg o vill vara så nära eller helst under, 170 innan april är slut.
    Började kvart över sex i morse med en timmes träning. 
    Om en stund är det dags för timme nr 2. Ska försöka orka med storstädning i dag med.
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (Bettan) skrev 2014-03-29 10:55:27 följande:
    Men shit så bra du är!! Härligt jobbat! Vilket go du har!
    Tack Skrattande
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (Alice) skrev 2014-03-29 09:35:08 följande:
    WOW! Grattis! :D Ge dig själv en bra belöning nu (som kanske inte är matrelaterad för att skapa en ny god vana^^) för det är du verkligen värd! Samt det hjälper dig i framtiden att fortsätta hålla motivationen uppe :)

Tack Glad

Ja något skulle jag ha gett mig själv, men det är svårt att komma på något kul. 
    Det får bli en stund i solen så länge.

• Anonym (Stor.)
    Anonym (87,4) skrev 2014-03-30 10:04:26 följande:

Suveränt jobbat! Du har ju gjort en enorm förändring och verkligen fått resultat!
    Tack Glad
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (IA) skrev 2014-03-30 12:41:10 följande:

Men shit vad bra! Unna dig att tycka om dig själv, för du är en stor inspiration som du kämpar! Själv tänkte jag skriva nåt gnälligt, men kom av mig...
    Tack. Glad
    Det var inte meningen att sätta dig på pottkanten. Skrattande
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (IA) skrev 2014-03-30 20:16:45 följande:

Äsch, jag hade bara tänkt gnälla lite över att vikten vill på att vända uppåt, trots att jag tycker jag gör allt rätt... Men tänker jag efter, så var det nog så när jag var ung och skapligt vältränad också. Jag var alltid några kilo tyngre på sommarhalvåret när jag rörde mig mer. Och nu stannar det av när jag börjat cykla till jobbet, trots att jag är supernoga med att inte överäta... Men det är ju ett världsligt problem. Jag har tappat mellan elva och tolv kilo hittills i år, och runt 25 sen jag var som tyngst. Jag är egentligen himla nöjd! Fast jag vill ju gärna få loss de där sista retliga kilona också... Hursomhelst börjar kirskålen titta upp ur marken nu. Äntligen ogrässäsong! Kirskål är värsta nyttobomben. Gjorde pesto på kirskål igår, och ikväll blev det en smoothie som jag delade med sonen. Han är dunderförkyld, så lite extra vitaminboost är nog inte dumt varesig för honom eller mig... Snart kommer nässlorna! :)
    Du har ju gjort ett kanonjobb. Solig
  • Anonym (Stor.)

Nu måste jag fråga...hur 17 kan jag ha ökat 0.7 kg på 2 dagar?! Förvånad
    Vägde mig o morse på samma tid, plats o i samma träningskläder.
    Jag har skött min mat, skriver upp o väger allt.
    Jag tränade inte igår, utan hade en *pausdag*. 
    Känner mig inte alls peppad nu, men när jag skrivit detta inlägg så börjar min första träningstimma.

Svar på tråden Anonyma viktklubben