• Kevlarsjäl

    Söker nya vänner Ängelholm/Helsingborg

    Hejsan! Jag har just flyttat till Ängelholm och känner ingen överhuvudtaget här. Är intresserad av att knyta nya kontakter. Jag är 21 år, och har en son på 18 månader. Det skulle vara roligt om det fanns någon/några i Ängelholm eller Helsingborg som hade lust att ordna lekträffar eller bara träffas och fika osv :) Hoppas på svar från någon/några som vill ha en ny vän!

  • Svar på tråden Söker nya vänner Ängelholm/Helsingborg
  • minnah88
    Tini90 skrev 2015-01-02 13:16:57 följande:

    Jag firade hemma med min sambo och hans bästa kompis. Hur firade du själv in det?

    Jag är faktiskt från Växjö från början, flyttade till Ängelholm för kärleken. Har bott här i fem år nu:) vi har varit ett par i sex år nu.


    Vi hade mannens bror med familj här hos oss på middag annars var det lugnt.

    Åh så skoj, att vi varit tillsammans så länge :)
  • knivskrik
    minnah88 skrev 2015-01-02 11:41:17 följande:
    Men va kul! Vad pluggade ni? Jag jobbar i förskolan för tillfället, annars är favoritämnet teckenspråk! Hur gammal är din sambo? Trivs du här?
    Han läste lärarprogrammet (grundskolans senare år) och är SO-lärare, men jobbar just nu på mellanstadiet. Han är 28, snart 29. Jag läste pol.kand med inriktning statsvetenskap. :) Jag trivs väldigt bra, ännu bättre nu när jag lärt mig hitta ordentligt! Var i Helsingborg bor du? Jag bor på Olympia. :)
    Tini90 skrev 2015-01-02 13:16:57 följande:
    Jag firade hemma med min sambo och hans bästa kompis. Hur firade du själv in det?

    Jag är faktiskt från Växjö från början, flyttade till Ängelholm för kärleken. Har bott här i fem år nu:) vi har varit ett par i sex år nu.
    Haha, min sambo är född och uppvuxen i Ängelholm. :)

    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • minnah88
    knivskrik skrev 2015-01-02 23:58:27 följande:

    Han läste lärarprogrammet (grundskolans senare år) och är SO-lärare, men jobbar just nu på mellanstadiet. Han är 28, snart 29. Jag läste pol.kand med inriktning statsvetenskap. :) Jag trivs väldigt bra, ännu bättre nu när jag lärt mig hitta ordentligt! Var i Helsingborg bor du? Jag bor på Olympia. :)Haha, min sambo är född och uppvuxen i Ängelholm. :)


    Hur lång var din utbildning? Jobbar d nu? Då bor vi rätt nära varandra! Vi bor på Husensjö! Har du Facebook? Smidigare höras där
  • knivskrik
    minnah88 skrev 2015-01-03 09:19:55 följande:
    Hur lång var din utbildning? Jobbar d nu? Då bor vi rätt nära varandra! Vi bor på Husensjö! Har du Facebook? Smidigare höras där
    Den var på tre år. Jag håller på och söker jobb nu, ska byta ut några kurser från programmet och lägga till andra i min examen, så har läst en termin på Lunds Universitet. Har en salstenta och en hemtenta kvar innan jag ska ansöka om examen!

    Ja, det var verkligen nära! Absolut! Har inte världens mest ovanliga namn (Hannah Eriksson), men jag har blått hår på min profilbild så är nog inte jättesvår att hitta. Tungan ute
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Zobeideh

    Hej alla såg att gruppen kommit igång här, skrev för ett tag sen men tråden va ganska tyst av sig så testar igen. :)

    Mitt namn är zobeideh, 26 år gammal och har en liten gosse på 9 månader. Flyttade till Helsingborg för ca 4 år sen är annars från Lund. Söker lite nya vänner då jag inte känner sö många här mer ön sambons familj typ och hans vänner :-P

  • Aniroma

    Hej alla! Gick in på fl för att starta precis en likadan tråd, va kul att jag hittade er! Jag skulle älska att träffa lite nya tjejkompisar! Jag är 29, bor i Helsingborg och har inga barn! Vill utöka vänskapskretsen och hitta likasinnade för roliga vardagsäventyr :)

  • Aniroma

    Knivskrik och Miinnah88: låter dom att vi har en del gemensamt! :) jag oh sambon pluggade i Linköping, min sambo är från Ängelholm/båstadtrakten och jag jobbar inom skolan! :) kanske något att spinna vidare på :)

  • minnah88
    Aniroma skrev 2015-01-25 17:05:42 följande:

    Knivskrik och Miinnah88: låter dom att vi har en del gemensamt! :) jag oh sambon pluggade i Linköping, min sambo är från Ängelholm/båstadtrakten och jag jobbar inom skolan! :) kanske något att spinna vidare på :)


    Vad kul att du skrev :). Var bor ni nu?
  • Aniroma
    minnah88 skrev 2015-01-26 10:43:11 följande:

    Vad kul att du skrev :). Var bor ni nu?


    Vi bor i Helsingborg! Har ett litet hus på västergård :) var bor ni?
  • knivskrik
    Aniroma skrev 2015-01-25 17:05:42 följande:

    Knivskrik och Miinnah88: låter dom att vi har en del gemensamt! :) jag oh sambon pluggade i Linköping, min sambo är från Ängelholm/båstadtrakten och jag jobbar inom skolan! :) kanske något att spinna vidare på :)


    Det gör det definitivt! :) Såg att ni bor på Västergård, vi bor på Olympia. Mitt emot idrottens hus! :)
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Söker nya vänner Ängelholm/Helsingborg