Katt attack
Hej! Detta är första gången jag skriver, men har ett specifikt problem. Vi har två katter, hane o hona, Kastrerade syskon som vi haft sen dem va små. Vår son som nu är 20 månader är väldigt aktiv leker stort högljutt o tar mycket plats. Vi bor fortfarande kvar i vår tvåa i väntan på att hitta större. Gör två dagar sen körde min son över mina tår med sin lära gå vagn i full fart, Ont gjorde de o jag skrek Ajj, två sekunder senare stig bägge katterna med ragg över ryggen o stora pupiller. Hanen är alltid i bakgrunden, men honan hon såg väldigt aggressiv ut o gick på vår son, puffa o såg ut som hon skulle attackera med en gång. Min sambo föste bort henne eftersom vi reagera på att hon tycktes arg på vår son då bet hon honom. Men hon släppte inte vår son med blicken en enda sekund Idag satt jag med min son vid bordet i satte ner honom då va dem där igen o gick till attack men som tur va Så var min hand o under arm emellan så jag fick de som Var menat för min son. Till synes oprovocerat men känns som hon vill skydda mig. Men hon tycks vara på sin vakt hela tiden. Vill inte avliva men min son får inte bli skadat så klart. Är detta normalt beteende eller är de dags för veterinären för koll/avlivning? /väldigt orolig mamma o ledsen kattägare