• Akua

Filmtips på Netflix!

Jag skulle önska att folk skrev kommentarer om filmerna på Netflix...Men det görs ju inte så mycket och då tänkte jag att vi kanske kan tipsa om filmer här ist :)

Jag kan börja:
    Serien "Bron" är väldigt spännande och bra om man gillar svensk/dansk thriller-serie. Bra skådespelare.

Filmen "Buried" är en klaustrofobisk otäck men bra film! Hela filmen utspelar sig i en kista med en skådespelare men ack så spännande den var!!! Blev överrakad över hur bra en film kan bli trots bara en skådespelare och en scen.

• Svar på tråden Filmtips på Netflix!
  • Akua
    Mamma till Philip Nova Elliot skrev 2014-01-11 10:11:52 följande:
    Nu har jag sett nästan hela första säsongen (!) och visst är det spännande ;)) ska se klart den idag och sen början på andra haha. Sen tänkte jag se breaking bad. Någon som sett?
    ★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & Elliot 100426 ★*☆

Kul att du också gillade den trots det övernaturliga! Jag är inne på andra säsongen nu! Spännande!! Breaking bad har jag sett två avsnitt men jag fastnade inte alla för den. Får se om jag för ett nytt försök någon annan gång.
  • Tusentand

Jag har precis kollat klart på alla säsonger av Arrested Development, den tyckte jag var skitkul!

• Kunigunda
    OnlyOne skrev 2014-01-09 23:07:05 följande:
    No [quote=72186566][quote-nick]Apopan skrev 2014-01-09 20:36:33 följande:[/quote-nick]Jag använder mig ju av Amerikanska Netflix, så jag har ett (enligt mig) mycket trevligare utbud. Har nästan 200 filmer i kön. 

Förstår att det inte finns svensk text men finns engelsk text som tillval?

Går det att komma åt amerikanska NF via en Apple TV eller PS3? Jag VPN på paddan och det fungerar sådär, men det går ju inte att spegla till TV:n...

Kan tipsa om White Collar, finns i två säsonger. Lite B-ig produktion, men kul manus och roliga karaktärer.
  • Gnu02
    Momalicious skrev 2014-01-10 17:03:00 följande:
    Ja new girl! Underbar serie! Även där är det synd att det finns så få avsnitt.

Kolla www.swefilmer.com där finns hela säsong 2 och några avsnitt av säsong 3.
  • Momalicious

Jo jag har laddat ner resten av avsnitten. Men det hade varit trevligt att ha allt samlat :)

• fyrkantigboll
    Mamma till Philip Nova Elliot skrev 2014-01-11 10:11:52 följande:

Nu har jag sett nästan hela första säsongen (!) och visst är det spännande ;)) ska se klart den idag och sen början på andra haha. Sen tänkte jag se breaking bad. Någon som sett?
    Breaking Bad är helt SJUKT bra. Tar väl 2-3 avsnitt innan man är helt inne men shit vad du inte kommer ångra dig om du ser den! 
  • Geléhallon89

Börjat kolla på wearhouse 13 en serie och efter första avsnittet fastna jag. Är lite som Arkiv X eler påminner om de med sina onaturliga händelser som dem ska lösa. :)

Vincent 080622
  • Ojsan

kollar på Spartacus serierna om och om igen, mycket nakna män där!

Svar på tråden Filmtips på Netflix!