• Akua

Filmtips på Netflix!

Jag skulle önska att folk skrev kommentarer om filmerna på Netflix...Men det görs ju inte så mycket och då tänkte jag att vi kanske kan tipsa om filmer här ist :)

Jag kan börja:
    Serien "Bron" är väldigt spännande och bra om man gillar svensk/dansk thriller-serie. Bra skådespelare.

Filmen "Buried" är en klaustrofobisk otäck men bra film! Hela filmen utspelar sig i en kista med en skådespelare men ack så spännande den var!!! Blev överrakad över hur bra en film kan bli trots bara en skådespelare och en scen.

• Svar på tråden Filmtips på Netflix!
  • Mamma till Philip Nova Elliot
    Ojsan skrev 2014-01-11 23:37:44 följande:
    kollar på Spartacus serierna om och om igen, mycket nakna män där!

Den har min man plöjt igenom haha. Nakna kvinnor oxå väl? ;)
    ★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & Elliot 100426 ★*☆
    Akua skrev 2014-01-11 12:04:18 följande:
    Kul att du också gillade den trots det övernaturliga! Jag är inne på andra säsongen nu! Spännande!! Breaking bad har jag sett två avsnitt men jag fastnade inte alla för den. Får se om jag för ett nytt försök någon annan gång.

Ja jag ska testa och ge den ett försök. Ibland är det kanske bra trots att inte första intrycket är det. Sett white collar??
    fyrkantigboll skrev 2014-01-11 18:21:27 följande:
    Breaking Bad är helt SJUKT bra. Tar väl 2-3 avsnitt innan man är helt inne men shit vad du inte kommer ångra dig om du ser den! 

Jag tänkte ge det några avsnitt så jag kommer in i det ordentligt. Så är det med vissa serier.
    Akua skrev 2014-01-11 12:04:18 följande:
    Kul att du också gillade den trots det övernaturliga! Jag är inne på andra säsongen nu! Spännande!! Breaking bad har jag sett två avsnitt men jag fastnade inte alla för den. Får se om jag för ett nytt försök någon annan gång.

Är på avsnitt 9, säsong 2 ;) jobbar nu och enda till kl 22 (!) börjar 7 imorgon så idag finns inte så mkt tid att kolla. Spännande är det ! Ångrar inte att jag gav den en chans :)

Akua: går inte att citera ditt inlägg, är på avsnitt 9 nu andra säsongen ;) bra serie. Lite VÄL spännande för min del egentligen. Haha.

• Koppkaka

Jag tyckte Buried var uuuuruusel! Tänk så olika det kan vara

Vi använder just nu iaf mest netflix åt sonen, och hans favoritfilmer är Kastanj, hjältehunden från New York och Spirit.

• Ojsan
    Mamma till Philip Nova Elliot skrev 2014-01-12 09:01:37 följande:

Den har min man plöjt igenom haha. Nakna kvinnor oxå väl? ;)
    jo nakna kvinnor också, det finns för alla att se, för både män och kvinnor, oavset hetero, homo och bi, det fins som sagt för alla! :D
  • kvinnan03

Hur funkar netflix?

Kan man bara se på datorn? kan man koppla till tv en?

• LillGris
    Akua skrev 2014-01-10 16:13:25 följande:
    Shit, började igår att se "Walking dead". Gillar egentligen inte filmer som är övernaturliga och/eller innhåller zoombier men SHIT SÅ SPÄNNANDE DEN ÄR!!!!!!!!!!!!! OJ OJ OJ!Rekommenderar den stark om du vill ha spänning och klarar av lite äckliga scener!

Walking dead är så djävulskt bra! Enda problemet är att jag är så fruuuuktansvärt livrädd för zombies. Jag behövde vänta 4 månader mellan första o andra avsnittet för att återhämta mig, haha! World War Z tog mig över ett år (!) att läsa för att jag mådde så dåligt. Men bra är det!
Svar på tråden Filmtips på Netflix!