• Forumvärd

    Hur många barn har du?

    Här sitter jag och är lite nyfiken. Filosoferar och funderar och undrar hur många barn just du har?
    Jag är mamma åt tre stycken men hur många har du? Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn har du?
  • vampyria2

    Jag har fyra härliga ungar
    Först skaffade jag två ganska tätt och upptäckte att det var ganska tufft så jag väntade några år till den yngsta var 8 år innan jag skaffade en till, var så skönt att de stora var i skolan på dagarna och jag kunde mysa med den lille och ge den all tid den behöver.
    Sen när hon var fem år så skaffade vi en liten till, tycker verkligen om att ha några år mellan syskonen så man hinner med dem ordentligt och kan ge dem det de behöver.

    I dag är ungarna 21, 19, 11 och 6 år och även om åldersskillnaden är stor så har de en nära relation, de äldra bor inte hemma men brukar ringa nångång i månaden och fråga om inte små syskonen kan få sova hos dem och då är det fest, de äter en massa onyttigt och spelar TV-spel tillsammans
    De två yngsta umgås en hel del och är jätte goa med varandra, så det behöver inte vara negativt att ha några år mellan syskon, vet att många tror att de inte får någon nära relation när det är så

  • Anonym (...)

    Jag har 0... Men det kunde man tydligen inte välja...

  • La Lola

    2 st.
    Fler blir det inte.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Hur många barn har du?