• Anonym (Sugar­baby)
    Äldre 12 Jan 07:24
    109214 visningar
    115 svar
    -1 +3
    115
    109214

    Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.

    Hej Är en sugarbaby. Har flera sugardaddys och har blivit rik på detta. Bor och pluggar i USA. Fråga mig vad du vill :) Inga elaka ord eller kränkningar tack. Visa respekt. Kan du inte det. Så stick!

  • Svar på tråden Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.
  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 12 Jan 07:26
    #1

    Spännande!
    Hur började du med det och vart började du med det? Sverige eller USA?
    När du skriver rik, hur rik menar du då? Som att du klarar dig eller rik som i Oprah Winfrey?

  • Anonym (Sugar­baby) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 07:45
    #2
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-01-12 07:26:50 följande:
    Spännande! Hur började du med det och vart började du med det? Sverige eller USA? När du skriver rik, hur rik menar du då? Som att du klarar dig eller rik som i Oprah Winfrey?

    Hej :) Alltså jag vet egentligen inte hur jag ramlade in på det men hittade en hemsida för sådana relationer och tänkte typ varför inte haha. Var då 18 år och är nu 22. Jag började med det i Sverige vilket jag skulle rekommendera som svensk. Hade två svenska sugardaddys under ca 1 års tid. Hittade sedan en amerikansk och flyttade då till USA. Var i början här på esta/visa waiver när vi träffades. Han kom även till Sverige plus att vi reste sjukt mycket. Sen har jag börjat plugga här och är nu här på ett studentvisum. Alltså självklart inte Oprah rik haha. :) hennes net worth är ju typ en miljard (vad jag hört) Men jag har blivit miljonär på detta. Genom att jag får allt och har på det sättet kunnat spara de pengar jag fått.
  • Äldre 12 Jan 08:41
    #3

    Hur funkar en sån relation? Är du ihop med männen bara för pengar (Alltså FÅR du rena pengar eller hur funkar denbiten?) eller är det känslor med i spelet (din, hans eller bådas sida?) Är det som en lyxigare variant av prostitution? tänker att även om du inte väljer ut någon utan att leta efter andra preferenser än att de ska vara förmögna så skulle du ju inte ha en realtion eftersom det i första hand är pengarna du vill åt? Inget illa ment alltså, resonerar bara.

  • Anonym (Sugar­baby) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 09:06
    #4
    Emmi27 skrev 2014-01-12 08:41:06 följande:
    Hur funkar en sån relation? Är du ihop med männen bara för pengar (Alltså FÅR du rena pengar eller hur funkar denbiten?) eller är det känslor med i spelet (din, hans eller bådas sida?) Är det som en lyxigare variant av prostitution? tänker att även om du inte väljer ut någon utan att leta efter andra preferenser än att de ska vara förmögna så skulle du ju inte ha en realtion eftersom det i första hand är pengarna du vill åt? Inget illa ment alltså, resonerar bara.

    Hej :) Alltså alla Sugardaddy/baby relationer ser ju olika ut. Vissa har bara en och vissa har flera. Vissa får känslor, vissa inte. Vissa är endast ute efter pengar och vissa gillar även umgänget. För mig så är den största biten pengarna men självklart så känner jag kemi till mina sugardaddys. Jag är attraherad av dem och gillar deras personligheter. Jag har dock inga kärleks känslor för dem. Min första amerikanska Sugardaddy som jag haft sen jag var 19 är jag dock väldigt fäst vid. Vi har jätte kul ihop och kan prata om allt. Sen har jag även två till sugardaddys (amerikanska). Utan kemi så funkar det inte. Har träffat flera som man på första dejten känner att nej detta kommer aldrig funka. Ja jag får pengar. Sammanlagt i månaden så får jag 80 000 dollar vilket är väl ungefär 520 000 kr. Har ingen koll vad valutan ligger på. Men tror att det är runt 6,5.
  • Anonym (Klapp klapp)
    Äldre 12 Jan 09:10
    #5
    Anonym (Sugarbaby) skrev 2014-01-12 09:06:18 följande:

    Hej :) Alltså alla Sugardaddy/baby relationer ser ju olika ut. Vissa har bara en och vissa har flera. Vissa får känslor, vissa inte. Vissa är endast ute efter pengar och vissa gillar även umgänget. För mig så är den största biten pengarna men självklart så känner jag kemi till mina sugardaddys. Jag är attraherad av dem och gillar deras personligheter. Jag har dock inga kärleks känslor för dem. Min första amerikanska Sugardaddy som jag haft sen jag var 19 är jag dock väldigt fäst vid. Vi har jätte kul ihop och kan prata om allt. Sen har jag även två till sugardaddys (amerikanska). Utan kemi så funkar det inte. Har träffat flera som man på första dejten känner att nej detta kommer aldrig funka. Ja jag får pengar. Sammanlagt i månaden så får jag 80 000 dollar vilket är väl ungefär 520 000 kr. Har ingen koll vad valutan ligger på. Men tror att det är runt 6,5.
    En rekorderlig inkomst! Jag gratulerar dig till ditt kloka val och även att du som jag förstår sparar de pengar du får in på detta.

    Investera nu i skog och mark hemma i Sverige så kan du bli en skön excentriskt dam med en massa sugarboys på din ålders höst ;)
  • Anonym (Sugar­baby) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 09:18
    #6
    Emmi27 skrev 2014-01-12 08:41:06 följande:
    Hur funkar en sån relation? Är du ihop med männen bara för pengar (Alltså FÅR du rena pengar eller hur funkar denbiten?) eller är det känslor med i spelet (din, hans eller bådas sida?) Är det som en lyxigare variant av prostitution? tänker att även om du inte väljer ut någon utan att leta efter andra preferenser än att de ska vara förmögna så skulle du ju inte ha en realtion eftersom det i första hand är pengarna du vill åt? Inget illa ment alltså, resonerar bara.

    ^^ oj råkade skicka det andra inlägget för snabbt. Nej men tror att dollarn ligger på ca 6,5 kr. Utöver pengar så har ena min Sugardaddy köpt en lyx lägenhet till mig. Bor i Miami. Mina sugardaddys har även lägenheter lite runt om i världen som jag får låna. Sen betalar dom min hyra och alla räkningar. Har även fått två bilar. Dom bjuder på mina resor. Alltså dom resor jag gör med dom. Inte privata resor med kompisar. Där betalar jag själv. När jag umgås med mina sugardaddys så bjuder dom på allt. Tex när vi reser så betalar dom lyxhotell, lyx restauranger, shopping, smycken, spa... mm Eftersom jag nästan får allt så kan jag spara jätte mycket själv. Men sen när jag tex umgås med vänner så betalar jag ju det själv. Har även betalt av mitt universitet. Kostar väldigt mycket att plugga på ett privat universitet här i USA. Det har jag betalat själv. Alltså helt ärligt så är det ett lyxigare ord för prostitution. Skillnaden är väl att vi sugarbabys får mera pengar. Plus att vi träffar inte massor med män. Och vi har en personlig kemi med dom vi träffar. Lyx prostituerade träffar ju flera män.
  • Anonym (Sugar­baby) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 09:24
    #7
    Anonym (Klapp klapp) skrev 2014-01-12 09:10:58 följande:
    En rekorderlig inkomst! Jag gratulerar dig till ditt kloka val och även att du som jag förstår sparar de pengar du får in på detta. Investera nu i skog och mark hemma i Sverige så kan du bli en skön excentriskt dam med en massa sugarboys på din ålders höst ;)

    Haha dock så kommer jag inte flytta tillbaka till Sverige. Efter min examen kommer jag jobba här. :) älskar USA. Älskar Miami. :D
  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 12 Jan 09:45
    #8

    De sugardaddys i Sverige är väl inte så rika? Ungefär hur mycket pengar fick du av dem?


    Amerikanare vet jag har gott om pengar, har själv varit i Miami och festat med några, där sparar de inte på drickan direkt hehe :)

    De som du träffar, är de ofta gifta och har familj o så?
    Måste du alltid ställa upp på sex eller kan du säga nej?
    Dina kompisar är de också "lyxprostituerade" ? Om inte, vet de om att du är det?
    Många frågor har jag, men det är sjukt intressant!
    Jag personligen skulle aldrig göra något sådant, men dömer ingen och alla får göra som de vill. Jag tycker att är en man så dum i huvudet att han betalar en massa pengar för sällskap/sex så får han skylla sig själv. Du däremot är smart! Ordnar din egna framtid. Sånt är bra!


     

  • Äldre 12 Jan 09:53
    #9

    Sjukt intressant att läsa! Har inga frågor än, men det kanske dyker upp på vägen!

  • Anonym (Sugar­baby) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 10:16
    #10
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-01-12 09:45:47 följande:
    De sugardaddys i Sverige är väl inte så rika? Ungefär hur mycket pengar fick du av dem? Amerikanare vet jag har gott om pengar, har själv varit i Miami och festat med några, där sparar de inte på drickan direkt hehe :) De som du träffar, är de ofta gifta och har familj o så? Måste du alltid ställa upp på sex eller kan du säga nej? Dina kompisar är de också "lyxprostituerade" ? Om inte, vet de om att du är det? Många frågor har jag, men det är sjukt intressant! Jag personligen skulle aldrig göra något sådant, men dömer ingen och alla får göra som de vill. Jag tycker att är en man så dum i huvudet att han betalar en massa pengar för sällskap/sex så får han skylla sig själv. Du däremot är smart! Ordnar din egna framtid. Sånt är bra!  

    Hej :) Precis det har du rätt i. I Sverige är männen inte lika rika plus att svenskar är mycket mer snåla. Jag fick typ en chock när jag kom till USA haha. Alltså här ses det som standard att killen ska betala allt. I Sverige är ju kvinnor mer självständiga vilket jag tycker är bra. Sen är det självklart vissa ställen där dom är mer generösa. Miami är tex ett. Men det är nog för att så många rikingar bor här eller i alla fall reser ofta till Miami. Men det jag totalt fick av mina svenska sugardaddys var 60 000 kr i månaden plus resor och shopping. Så det är jätte stor skillnad. :) Haha nej här sprutar pengarna ute på klubbar ;) Jag träffar ingen som är gift eller i förhållande. Gillar inte otrohet och vill inte stödja det med att vara med en gift man. Sånt kollar jag upp. Har totalt haft 5 sugardaddys (2 svenska och 3 amerikaner) och ingen har varit gift eller i förhållande. Självklart kan jag säga nej till sex. Ömsesidig respekt är viktigt. Folk har nog en uppfattning att sugarbabys är tvungna att ställa upp på sex men så är det inte. Eller säkert i vissa fall men inte med dom jag varit med som tur är. Alltså jag träffar mina sugardaddys utan att ha sex med. Gillar att umgås med dom. Sex ska ju vara på bådas villkor. Ibland är inte jag på humör och ibland är inte dom på humör. Sånt är ju livet :) Jag känner rätt många sugarbabys. Tex så har många kompisar till mina sugardaddys egna sugarbabys som vi umgås med. Sen är det flera på mitt universitet (både killar och tjejer) som har sugardaddys/moms. Sen har jag självklart vänner här som inte har det och typ alla vet men ingen bryr sig. Av mina svenska kompisar så vet mina närmsta vänner men ingen annan. Alltså saken är den att i USA så är det väldigt vanligt att unga tjejer träffar äldre män för pengar. Här i Miami så ser man det väldigt ofta. Saken är den att de flesta amerikaner bryr sig inte. Alltså du kan gå klädd typ hur du vill här och bete dig annorlunda och ingen bryr sig. Det är det jag älskar med USA, att man hyllar originella/annorlunda människor och att folk inte bryr sig om saker på samma sätt som i Sverige. I Sverige ska ju alla vara lika och ingen får sticka ut ur mängden för då blir man kränkt. När jag bodde i Sverige och hade mina svenska sugardaddys så vågade jag knappt visa mig ute med dom för att folk stirrar. Här USA så kollar ingen snett. Utan många tycker det är kul och intressant. Vi är ju mer öppna här i USA för olika saker. Sen är ju även amerikaner mer pengatokiga haha ;)
Svar på tråden Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.