Stänga Flashback?
Några som är nerskrivna och avstängda där har diverse kampanjer för att få forumet ner-stängt. De låtsas att allt är dåligt där när det bara är en liten del. Verkar mest vara killar där och tjejer här.
Några som är nerskrivna och avstängda där har diverse kampanjer för att få forumet ner-stängt. De låtsas att allt är dåligt där när det bara är en liten del. Verkar mest vara killar där och tjejer här.
Om man inte gillar flashback är det väl bara att ge fan i att gå in på den sidan. Är man så korkad så man gör det ändå får man skylla sig själv om man blir trakasserad eller uthängd. Jag personligen tycker att flashback är bra och nyttigt på många sätt. Alla får komma till tals, vilka åsikter man än har - till skillnad mot den här sidan där allt som inte passar moderatorerna blir raderat.
nej varför ska man inte få ha åsikter ? var det dummaste jag hört. storbror Sverige...
Det känns som om flashback behövs som motvikt till mycket annat. Typ FL. Dock undrar jag var moderatorerna håller hus ibland...
Flashback har man yttrandefrihet och utan censur i sak.
Var la när servern låg i England då man inte fick prata om djurporr, pga deras lagar.
"Tabu" ämnen kan man diskutera där, utan problem.
Censur är inget bra, för varför ska andra bestämma åt mig eller dig i vad som får sägas.
Flashback har man yttrandefrihet och utan censur i sak.
Var la när servern låg i England då man inte fick prata om djurporr, pga deras lagar.
"Tabu" ämnen kan man diskutera där, utan problem.
Censur är inget bra, för varför ska andra bestämma åt mig eller dig i vad som får sägas.
Visa delar av moderering upplever jag hårdare där.
Här är det rena vilda västen i trådstarter.
Sen är det många som gråter ut för moderatorer här, så får man gröningar för man bara berättat i hur jävla fel dom har.
Så folk här väldigt känsliga för när de presenterar sin åsikt, sen visar man att de har fel i sin åsikt.
Sen är mycket och många inlägg av ren chattkaraktär.
Och som du säger, det är så himla PK här.
Ibland får jag känslan att folk är rädda att avvika från "normen".
Visa delar av moderering upplever jag hårdare där.
Här är det rena vilda västen i trådstarter.
Sen är det många som gråter ut för moderatorer här, så får man gröningar för man bara berättat i hur jävla fel dom har.
Så folk här väldigt känsliga för när de presenterar sin åsikt, sen visar man att de har fel i sin åsikt.
Sen är mycket och många inlägg av ren chattkaraktär.
Och som du säger, det är så himla PK här.
Ibland får jag känslan att folk är rädda att avvika från "normen".
Gröningar är när man tar bort inlägg.
Jo, man kan starta en del, men man begränsas en hel del i mellan åt.
Men har blivit bättre här på senare tid.
Så rabiata kärringar som tror dom äger forumet kommer alltid förbi ;)
Och blir så upprörda när dom inser att världen snurrar kring dom.