• Ja82

BF Oktober 2014

Hej!
    Jag hänger gärna på här då vi plussade i fredags!
    Jag är i V5, BF 25/10.
    Känner mycket molvärk och har ömma bröst men mår inte illa eller så.
    Nån som kan får gärna skriva in mig i listan!

25/10, är 30+, andra barnet, Uppsala.

• Ja82

Marri - jag är också från Uppsala, har en son som fyller 2 på fredag :)
    Hur gammalt är ditt första?

• Ja82

Irmeline - jag tycker mig känna igen ditt alias, jag tror att vi möjligtvis var i samma trådar under förra graviditeten? :)
    Det skulle vara kul att hålla kontakten nu längs med vägen iom att vi bor i Uppsala!

Det gäller ju dig med Marri, om ni båda vill förstås. Extra roligt då vi har jämngamla barn sen tidigare.
    Det är jättemycket jag funderar på kring syskonskapet, hur allt kommer bli, hur storebror kommer reagera osv.

Kanske man borde starta en tråd för oss som väntar syskon i oktober?
    Det blir ju trots allt lite andra tankar som rullar då.

• Ja82

Marri - jo precis! Jag har ingen dator tillgänglig så kan inte starta nån tråd så gör det gärna om du har möjlighet.

Vi bor i Sala Backe, ni då?

• Ja82

Jaha okej, tyckte mig känna igen dig men måste ha misstagit mig då :)

Ang socker så tycker jag absolut man bör tänka på intaget - gravid eller inte.
    Jag gick upp 30kg under min förra graviditet och den här gången kommer jag tänka mer på vad jag äter.

• Ja82

Vad kul att det är så många i tråden! Hur många är det egentligen?

Och det är kul att det är flera från Uppsala :) jag har tillgång till dator imorgon så ska styra upp en tråd då om ingen hinner före ;)

Jag har helt tappat matlusten, är liksom inte sugen på nåt och tycker inte att nåt smakar särskilt gott.. Är sjukt trött. Riktigt lättirriterad. Har riktigt dåligt tålamod men min son och det ger mig sånt grymt dåligt samvete.
    Hur länge brukar den här tröttheten hålla i sig?

• Ja82

Okej nu har jag skapat en Uppsala-tråd!
    Den heter BF Oktober 2014 - Uppsala!

Har ingen aning om hur man länkar :) Hoppas ni hittar dit iaf!

• Ja82

Puffar igen för Uppsala-tråden, kan inte länka men den heter "BF Oktober 2014 - Uppsala!"

• Ja82

Gravid, övrigt tror jag.. Jag är inte så rutinerad på sånt här :)

Svar på tråden BF Oktober 2014