BF Oktober 2014
Är det nån mer än jag som har en sprängande huvudvärk? Jag brukar inte ha huvudvärk så ofta men nu har jag i två veckor haft en överjävlig huvudvärk. Känns som skallen ska spricka och jag känner mig snurrig och yr emellanåt.
Är det nån mer än jag som har en sprängande huvudvärk? Jag brukar inte ha huvudvärk så ofta men nu har jag i två veckor haft en överjävlig huvudvärk. Känns som skallen ska spricka och jag känner mig snurrig och yr emellanåt.
Det är bihåleinflammation här med.. På väg hem nu och blir hemma imorgon med.
Hostan är iaf bättre så hoppas kunna sova nu.
Huvudvärken är hemskt och jag måste ta alvedon hela dagarna och det känns inte okej men jag måste. Det tar bort udden av det iaf.
Krya på er ni som har likadant!
Kan man alltså se så mycket vid 9-10 veckor? Alltså armar och ben? Wow, jag trodde inte det? Måste vara riktigt häftigt att se! :)
Mymmlan: Supersöt! Hur lång var den nu?
Mymmlan: Supersöt! Hur lång var den nu?
Jag blev också förvånad att det är så mycket bebis redan då!
Cazza: Stort grattis! Vilken chock det måste vara! :) är det enäggs? (Kan inget om sånt här så vet inte ens om man kan se det nu?)
Vår son kommer att vara 2.5 när bebisen kommer, vill tipsa om "Busiga Bebben" en lyft på fliken bok om bebisen i magen.
Vi kommer inte börja prata om det förräns magen är tydlig och det blir lättare att förklara att det är nåt där i. Den boken har jag iaf skaffat, vi har dock inte börjat läsa den ännu.
Vi har vårt RUL i V20 (19+3), har inte gjort KUB.
Stort grattis till alla bebisar som kommit!! :)
Jag gick in i v37 idag så har ett tag kvar. Jobbar två veckor till men är på bristningsgränsen.. Har ett väldigt stressigt arbete och är på fötterna hela dagarna. Slänger i mig lunch på stående fot (de dagar det ens hinns) och springer sen vidare.
Här (i Uppsala) får man ha barnet på förskola heltid den första månaden efter bebisen kommit, efter det 20 timmar/vecka. Man kan ansöka/anmäla om 30tim/vecka via e-barn/ungdom på Uppsala Kommuns sida om man vill ha mer än 20tim förklarade de för mig igår på föräldramötet.
Vi kommer fortsätta ha sonen på förskola efter födseln, han kommer gå 8-15 mån-tor. Om det funkar dvs, man vet ju inte hur han tar det hela och funkar det inte så har jag honom hemma mera.
Jag vill också se fler bilder! :)