Mymmlan skrev 2014-10-08 12:49:50 följande:
Hade bf i fredags. Skulle varit på gravidyoga igår, älskar att va där, men orkade bara inte alla "oj, fortfarande ingen bebis!?" Så jag gick inte...
Hur mycket planerar era partners förresten? Tänker de framåt något? Jag frågade min igår om han pratat med sin mamma för idag är sista dagen vi har barnvakt på standby, imorgon åker hon utomlands. Han hade inte ens reflekterat över det. Nämnde också att han kanske ska kolla vilka taxibolag vi kan ringa en vardagnatt (bor i en mindre stad) för det kanske blir stressigt mitt i natten om det skulle gå fort... Inget han tänkt på. Är jag gnällig som tycker att han kan ta något eget initiativ!? Är kanske mest sur och kinkig över att gå på övertid 
Kom på igår att vi glömt kolla numret till FL. Sist hade jag det inlagt i telefonen. Inte packat klart BB-väskan, borde kanske ta tag i det... Just ja, glömt fl brevet också...
Om det är ert andra så kanske han helt enkelt är lite mer avslappnad denna gång och därför inte tänker så mycket. Själv är jag likadan fast det är jag som är gravid, har nog inte fattat att det kommer en bebis snart...