BF Oktober 2014
V.15 här, mindre illamående (men inte helt bra) men fortfarande trött. Liite bättre kanske, men däckar ändå av varje kväll i soffan. Hoppas också bli vårpigg snart! :)
V.15 här, mindre illamående (men inte helt bra) men fortfarande trött. Liite bättre kanske, men däckar ändå av varje kväll i soffan. Hoppas också bli vårpigg snart! :)
Jävla skit!
Massor av rött blod i toan idag (v14+2). Ringde gynakuten och de sa att jag inte fick komma in förrän imorn, så nu sitter jag här och undrar om jag är gravid eller om barnet är dött 
Blir irriterad på Uppsala och deras jävla skitbemanning, hade jag bott kvar i Stockholm hade det bara varit att åka in och vänta på gynakuten, men det fick jag tydligen inte här!
Hej, hemkommen från akuten och bebis lever! Var moderkakan som ligger delvis för öppningen som blödde. På RUL om en månad ska de kolla om den flyttat sig uppåt. Gör den inte det innan förlossning blir det förlösning med snitt.
Kinesiska kalendern sa flicka på första (stämmer) och pojke på denna. Vi får väl se... 
Idag ska jag berätta på jobbet. Eller berätta och berätta, har tagit på mig en tight tröja så vi får väl se hur de reagerar och om någon vågar fråga :)
Hej tjejer. Idag fick jag svar på det cellprov jag lämnade för ett par veckor sen. Det var inte normalt och jag ska in 16/4 för att kollas mer noga och ta biopsi. Jag har alltså cellförändringar. Känner mig ... förvirrad. Och ledsen.
Någon som haft cellförändringar?
Går in i v16 imorgon. Mkt tankar nu. Inte bara ang cellprovet utan också andra tankar.. "lever bebisen" osv.. lite katastroftankar. Ska åka till jobbet nu och hoppas jag kan få tänka på nåt annat.
Hörrni, nu är det så mycket könsspekulationer här och många ska kolla på UL för att underlätta shopping så jag måste fråga, vad är det ni tänker på när ni handlar? Vad sätter ni inte på era pojkar och tvärt om? Gäller det bara kläder eller annat också?
Hej, hur går det för er tjejer? V. 16 idag för mig, en månad till RUL. De flesta borde väl nått v.12 snart? Inte långt till vi alla passerat trimester 1! :)
Aftonstjärna och MrsGalotti, håller helt med er. Blir tokig på barnklädesavdelningarna!! Men brukar plocka lite från varje. Lindex gillar jag för de har endel sköna modeller, hm blir det nästan aldrig faktiskt.