• Knytet

BF Oktober 2014

Bubbles, grattis o välkommen

Irmeline, härligt med 3+ idag hoppas på samma för mig på måndag v 5+6 hade oxå något svagare plus denna grav än förra så böst att vänta. Vill inte ha mer oro än nödvändigt.

Imorse mådde jag illa för första gången denna grav. Har mått illa alla mina tidigare grav så det var ju lite väntat....

• Knytet

majamys, tror inte det är så generelt men på vissa mvc kanske ?
    Jag kommer inte kontakta mvc förrän efter mitt vul i v 8+0.

Någon som kommer köra med doppler och i sånt fall när tänker ni börja lyssna ?

• Knytet

Terese och the elfa,
    Här är en med erfarenhet av blödningar ! Blödde med sonen från början o fram till vecka 10 ungefär, vid två tillfällen så mkt att det kom klumpar o rann som en kran. Åkte in akut o bebbe mådde bra. Ta inte ut något förrän ni fått det konstaterat ! Min förra grav blödde jag oxå till o från fram till v tretton o rejält en gång o trodde det var kört men icke, var antagligen sköra slemhinnor. Dock slutade den grav i missfall fast av helt andra osaker, en livmoderinfektion. Har blött nu me sen jag plussade fast bara lite beige brunt. Håller tummarna stenhårt för att blödningarna beror på nåt annat än MF.

• Knytet

Cazza, är det riktigt tidigt mäter man mer exakt genom VUL. Min förra grav såg vi hjärtat ticka v 5+3 genom VUL och det hade aldrig synts via UL

• Knytet

Terese, nej ! Usch vad jobbigt, så ledsen för din skull. Hoppas du får nytt plus snabbt nu när mf blev så tidigt. Styrkekram

• Knytet

Slemhinnorna är extra sköra och det är jättevanligt att små blodkärl brister just pga det under sex.

Nervös, är nog samma för dig, stt slemhinnorna e sköra o det kommer lite gammalt blod. Sålänge det inte gör ont o kommer färskt blod behöver du inte oroa dig !

• Knytet

Jenifer, brösten är nåt av det första som anpassar sig till grav så det är inte alls omöjligt att det blir så.

Mitthemligajag, men herregud vad du går igenom, stackare. Min förra grav satt så djupt ingrotta

• Knytet

Så det knappt syntes på vul i 6+6. Läkaren sa att den var för liten o att jag skulle förvänta mig missfall. Mådde skit men en vecka senare gick jag till ett ställe med bättre utrustning o proffsigare personal o fick veta att plutt tom var större än vad den skulle. Din kanske sitter djupt. Håller tummarna att allt går bra nu

• Knytet

Mymmlan, jag mår illa på morgonen o sen blir det värre framåt kvällen så jag förstår vad du menar...

• Knytet

Har inte heller skrivit in mig på mvc än och kommer vänta tills efter ul 26 feb när jag e i vecka 9. Tänker inte slösa bort nån tid i onödan den här gången. Ska kolla cb veckoindikator imorgonbitti och hoppas verkligen den ger v 3+. Känner mig lite orolig för det. Måste ha mina delmål nör nu tiden ska gå så hiskeligt långsamt, haha

Svar på tråden BF Oktober 2014