• Webbredaktör02

    Hur mycket fixar du håret?

    Rösta om hur mycket tid du spenderar på ditt hår varje dag.

    Diskutera produkter och hårvård i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket fixar du håret?
  • Fjärilslarv

    jag tog 15 min/dag men jag vet inte om det stämmer egentligen haha. för när jag packar in håret så är ju inpackningen i en timme... men min "dagliga" hårvård är 15 min/dag =). 

  • Fjärilslarv
    MotvilligaMamman skrev 2014-01-23 10:17:38 följande:
    I snitt 5 minuter/dag. Har jag duschat så tar det ca 10-15 minuter att fixa det. Har jag inte duschat så borstar jag igenom det och sätter upp det, tar typ 3 minuter.
    samma här =). Jag pluggar på distans hemifrån...orka haha.
  • Fjärilslarv
    MotvilligaMamman skrev 2014-01-23 10:52:07 följande:
    I mitt jobb möter jag inte speciellt mycket folk, så jag kan se ut lite som jag vill de dagar jag inte orkar. Galet skönt.
    JÄÄÄÄ!
    Jag brukar iof ofta slänga upp det i en toffs när jag ska ut också, men när jag ska vara fin då släpper jag ut mina lockar. japp riktigt fina självlockar som andra är grymt avis på Tungan ute
  • Petrol

    Brukar väl dra handen under kranen och klappa lite på huvudet för att platta till det värsta de dagar det verkligen står åt alla håll, men mer än så är det inte, är dock rätt ovan vid det här med hår då jag varit snaggad ett par år, så jag har inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra av det ännu riktigt känner jag.

  • Anonym (i)

    Jag sätter upp det när jag ska jobba eller träna.

  • La Chica

    Mitt hår är så långt, så det tar oftast ca 5-10 minuter att få det blankt och välborstat. Brukar sätta upp det när jag är hemma. Annars gör jag inte så mycket. Det räcker med schampo och balsam. 


    Size doesn't define your beauty.
  • lövet2

    Jag tvättar håret när det är smutsigt. I övrigt försöker jag komma i håg att kamma mig varje dag, vilket går på 10-15 sekunder.

Svar på tråden Hur mycket fixar du håret?