• Webbredaktör Annelie

    Melodifestivalen börjar på lördag, ska du titta?

    Det brukar bli Mellofeber i Sverige under februari, men ska du titta när Malmö är först ut på lördag?

    Har du någon återkommande tradition, middag framför tv:n, någon speciell mat eller bjuder du på fest. Berätta!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Melodifestivalen börjar på lördag, ska du titta?
  • fluu

    Nej. 2007 eller så var sista året jag kollade.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Texasthecat

    Nej. Kommer troligen skippa melodifestivalen i år. Blev så besviken när Han som kom två fick äran och priset att tävla i ESC medan han som vann inte fick ett smack...

    När jag påpekade detta till de bakom melodifestivalen så fick jag veta att svenska folket har dålig smak och det var därför som "Internationella Juryn" fick välja vem som skulle vinna...


    Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • Koppkaka

    Nu är det ju så att yohio vann inte eftersom det är det sammantagna antalet röster som räknas, inte bara tittarnas. Så nej. Yohio kom tvåa (borde kommit sist, vad fan ska han med i år och förpesta igen för) och Robin vann.

    Jag kommer nog titta men inte vara särskilt engagerad. Det börjar bli jävligt tradigt att det är samma som tävlar år efter år efter år.

  • Anonym (Hepp!)

    Aldrig i livet! Är så trött på eländet. Nu ska det tjeátas om det på alla löpsedlar en månad eller fler framöver. De flesta låtarna är så himla dåliga också. Det räcker att se finalen. Då är de flesta usla bidragen bortsållade i alla fall.

  • lövet2

    Jo, jag ska titta, men det blir lite tufft schema i år, eftersom OS drar i gång snart också ...

  • Josephine96

    Ja jag ska titta på det, eller rättare sagt slötitta. Är ju oftast sjukt tråkigt och dåligt men är intressant att se vem man hatar minst haha...är kul att läsa folks åsikter på twitter också

Svar på tråden Melodifestivalen börjar på lördag, ska du titta?