Thulan skrev 2014-02-24 11:04:05 följande:
Ja det stämmer att vi skrivit i samma tråd förut, både en PCO tråd och BF maj 2012-tråd=)
Jag mår oförskämt bra just nu, lite trött men så länge jag får min vilostund på eftermiddagen så funkar det bra. Har ätit järn nu i några veckor eftersom mina järndepåer tydligen var i botten så jag antar att det hjälper. Lite huvudvärk vissa dagar och en hemsk magkatarr ibland annar är allt bra. Tror att jag känner lite sprattel i magen vissa dagar, men svårt att veta om det är bebis eller tarmar. Kände ungefär vid den här tiden med sonen. Längtar så tills man får den dagliga bekräftelsen på att det faktiskt finns någon i magen=)
Har ni berättat för alla? Jag är fortfarande ganska hemlig och har tänkt att jag ska dölja det ett tag till, helst tills efter RUL.
Va roligt !!
Jag mår mycket bättre idag och huvudvärken är borta ! Vilken befrielse haha ... Jag beställde järnboost som ska vara superbra ... Ska få upp järnvärdet fort och dessutom inte smaka så illa!
Jag ringde och bokade rul idag .. 31 mars !!! Längtar !! Känns ändå inte så långt ....
Syns knappt nått alls på magen ... Hade större mage med dottern den här veckan .. Konstigt att det kan skilja så ..
Åh redan rörelser va roligt, jag längtar verkligen !!
Kände vecka 17 med dottern så får nog vänta några veckor hehe ....
Brukar lyssna med angel sound ibland innan läggdags .. Så mysigt !!