• Anonym (mannen.)

Jag tycker min kvinna är ful utan smink.

Hon är 28 år och är snygg med smink men ser helt fördärvad ut utan smink och inte alls het på något sätt. Jag tänder inte på henne om hon inte har smink, så blir det heller inget sex. Ni andra som har samma problem, hur löser ni det? Sminkar kvinnorna sig varje dag?

• Svar på tråden Jag tycker min kvinna är ful utan smink.
  • Orcha

Åh, så tragisk läsning.

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • vörgus

Du har alltså förälskat dig i utseendet, det hör ju ja det. Tufft!

• VIDE MI

Man ser ju olik sig ut med smink, så är det. Du kan kanske hitta en kvinna du gillar även utan smink, rör hon kan ju inte gå runt å vara tokspacklad hela tiden, det är ju inte som ex skägg på en man som är en naturlig del av kroppen. Eller så får du acceptera att hon inte alltid behöverara snygg utan hon kanske kan duga ändå bara som hon är.

• Fiamedbarn
    VIDE MI skrev 2014-01-27 21:19:14 följande:
    Man ser ju olik sig ut med smink, så är det. Du kan kanske hitta en kvinna du gillar även utan smink, rör hon kan ju inte gå runt å vara tokspacklad hela tiden, det är ju inte som ex skägg på en man som är en naturlig del av kroppen. Eller så får du acceptera att hon inte alltid behöverara snygg utan hon kanske kan duga ändå bara som hon är.
    Nej vad stressigt att behöva tokspackla sig varje dag bara för att få lite löööööööööööööv

Det är ju många tjejers fasa, att de inte ska duga utan smink, utan superkroppar, utan fixat hår, utan att lukta sommaräng överallt och många drar sig för att vara mänskliga med gaser, att göra nummer två, att andas på morgonen, att ha lite put här och där. Denna tråden befarar deras värsta mardrömmar! 

Lägg inte det ansvaret på henne! Gör något istället!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Anonym (1)

De flesta tjejer ser riktigt ruggiga ut utan smink. Bleka, tärda, ingen färg på ögonfransarna, trötta. 

• Anonym (patetisk pojke)

Stackars dig ts, så svag i sin kärlek.
    Jag hoppas att du berättat det för din tjej och att hon lämnar dig omedelbart och finner en vuxen man istället, som har vett att uppskatta henne för den hon är och inte för det smink hon bär.
    Dig rekommenderar jag en docka i naturlig storlek som du kan sminka som du själv vill.

• Fiamedbarn

Jag har aldrig hört om någon som har samma problem! Jag betvivlar inte att det finns, men jag tror mest detta är en trolltråd - en variant av skäggtråden.

Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Orcha

Och jag undrar om ts gör nåt för att se extrasnygg ut.
    Eller om han bara...*önskedrömmer*

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Anonym (borgarsvin)

Min man tycker jag är jättesnygg utan smink och är läppstiftsfobiker.

Väljer man karl med omsorg så slipper man sådana problem! Flört

Svar på tråden Jag tycker min kvinna är ful utan smink.