• Anonym (mannen.)

Jag tycker min kvinna är ful utan smink.

Hon är 28 år och är snygg med smink men ser helt fördärvad ut utan smink och inte alls het på något sätt. Jag tänder inte på henne om hon inte har smink, så blir det heller inget sex. Ni andra som har samma problem, hur löser ni det? Sminkar kvinnorna sig varje dag?

• Svar på tråden Jag tycker min kvinna är ful utan smink.
  • Anonym (------)
    Anonym (mannen.) skrev 2014-01-27 21:59:21 följande:
    din klant, jag undrade om helt andra saker än din idiotiska uppkäftighet.
    Den som sa det han va detSolig!

Och hur gammal är du själv?
  • Orcha
    La Lola skrev 2014-01-27 23:16:36 följande:
    Är jag?

Ingen aning, men anonym tänkte tanken och då tänkte jag med.

Fast jag tänkte mer att ts ev är en osäker pöjk som måste ha en liten trofé bredvid sig för att känna sig lyckad. Som man.
    Andra riktiga män har kvinnor bredvid sig, som ifrågasätter, och är rätt coola.
    Alla är vi olika.
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Mnisa

TS. Om man inte pallar att se sin partner utan smink så ska man bryta, tycker jag. Ni är fel för varandra. Du är förmodligen fel för de allra flesta men det är en annan diskussion.

• sextiotalist

Sorgligt, men jag är glad att jag har en man som älskar mig, även när jag ser som mest eländig ut.

• ica
    Mnisa skrev 2014-01-28 09:20:28 följande:
    TS. Om man inte pallar att se sin partner utan smink så ska man bryta, tycker jag. Ni är fel för varandra. Du är förmodligen fel för de allra flesta men det är en annan diskussion.
    Kort och konsist sammanfattat. Och så sant. Det är ju bra att vara mogen för ett seriöst förhållande.
  • Anonym (2014)
    Mnisa skrev 2014-01-28 09:20:28 följande:
    Istället för att vara tillsammans med ts skulle jag hellre skaffa hund, men det är enbart min personliga uppfattning och kanske en generationsfråga. Ja du ts, året är 2014.
  • Trophy

Smink eller inte gör mig detsamma.. Är uppe på 2.5 ser inte ett skit ändå!

• Anonym (2014)
    Trophy skrev 2014-01-28 09:39:35 följande:
    Grattis Skål
  • Trophy
    Trophy skrev 2014-01-28 09:39:35 följande:
    Föredrar osminkat eller lätt sminkad skall tilläggas för att hålla ämnet intakt, naturlig skönhet är den sanna skönheten. Sen är det rätt skoj med clowner å såna där imitatörer ibland!
Svar på tråden Jag tycker min kvinna är ful utan smink.