• Anonym (mannen.)

Jag tycker min kvinna är ful utan smink.

Hon är 28 år och är snygg med smink men ser helt fördärvad ut utan smink och inte alls het på något sätt. Jag tänder inte på henne om hon inte har smink, så blir det heller inget sex. Ni andra som har samma problem, hur löser ni det? Sminkar kvinnorna sig varje dag?

• Svar på tråden Jag tycker min kvinna är ful utan smink.
  • Gazebo

Problemet är enkelt att lösa. Bli inte tillsammans med någon som du tycker är ful.

• Klara43

Det konstigaste med den här trådstarten är att han tänder på tjejen när hon sminkat sig fast han vet att det inte är så hon ser ut egentligen.

• Anonym (ojdå)

Det verkar konstigt alltihop gillar henne sminkad men osminkad nej tack.... Känns rätt omoget tänkande faktiskt.

• Anonym (dudå)

Hur ofta sminkar du dig? Och nej jag sminkar mig väldigt sällan. 

• Anonym (dudå)
    Anonym (1) skrev 2014-01-27 21:52:31 följande:
    De flesta tjejer ser riktigt ruggiga ut utan smink. Bleka, tärda, ingen färg på ögonfransarna, trötta. 
    Kvinnor är lika fula som män utan smink, problemet är att män kommer undan med det.
  • Anonym (ojdå)

Killar med smink känns så "culture club 1982"- mässigt. Föredrar kvinnor utan också..

• Anonym (dudå)
    Stackars dig skrev 2014-01-31 13:54:50 följande:
    Förstår dig 100% Rynkar på näsan
    Vissa kvinnor ser ut som grottroll utan smink!
    Hur ser männen ut utan smink då? Varför måste kvinnor sminka sig men inte männen?
  • Dianne

Ja, smink - rätt applicerat - gör stor skillnad för en kvinnas utseende. Men ditt problem TS, är att andra tjejer du ser som du tycker är snygga, också med stor sannolikhet är sminkade. Så om du skulle "byta" tjej, så skulle du vara tvungen att se även den nya tjejen utan smink. Det är ju inte möjligt att leva tillsammans med någon i en vardag, och aldrig någonsin visa sig för honom utan smink. (Ens om man som kvinna skulle idas hålla på så...)

Du verkar rätt omogen.

• Anonym
    Anonym (1) skrev 2014-01-27 21:52:31 följande:
    De flesta tjejer ser riktigt ruggiga ut utan smink. Bleka, tärda, ingen färg på ögonfransarna, trötta. 
    Det intressanta är att män ser likadana ut, men där har man en lägre acceptansnivå för utseendestandarden så en man som inte har foundation, mascara och rouge ser man inte som tärd, blek och trött.
  • Anonym (woooo)

Jag tycker Petra Mede ser riktigt ful ut utan smink.

• Mandariini4

Vissa ser sötare och snällare ut utan smink, ful tycker jag inte man är för att man är lite blek.

• Anonym (dudå)
    Anonym (woooo) skrev 2014-01-31 16:48:37 följande:
    Jag tycker Petra Mede ser riktigt ful ut utan smink.
    Okej vi antecknar din åsikt.
  • SIS79

Dom flesta tjejer ÄR fula utan smink, det är därför dom använder det.

• t k 85

tycker snarare att sminket döljer en naturlig skönhet som är en kvinnas ansikte. Kan nog ärligt säga att jag aldrig träffat en ful tjej. Har nog inte hänt.

• Anonym (snygg)
    SIS79 skrev 2014-02-02 13:04:14 följande:
    Dom flesta tjejer ÄR fula utan smink, det är därför dom använder det.
    Dom flesta män ÄR fula utan smink och förtjänar därför en osminkad tjej.
  • Anonym (Liv)

Kvinnor är lika fula som män men kvinnor försöker i alla fall dölja sin fulhet. Om du själv var snygg TS skulle du kanske kunna attrahera en snyggare kvinna?

Svar på tråden Jag tycker min kvinna är ful utan smink.